سبدگردان آرمان اقتصاد
1400/05/31
15:49
#کدالبان 1400/5/31 بررسی گزارشهای #پکویر #غچین #سهگمت #بایکا #رفاه #پکویر با رشد مناسب در درآمدهایش از 361 به 986میلیارد تومان رسیده و شرکت عملا ...

#کدالبان ۱۴۰۰/۵/۳۱ بررسی گزارشهای #پکویر #غچین #سهگمت #بایکا #رفاه



#پکویر با رشد مناسب در درآمدهایش از ۳۶۱ به ۹۸۶میلیارد تومان رسیده و شرکت عملا در ۶ماهه به اندازه ی کل سال مالی قبلی اش سود ساخته که واقعا مناسب بوده, حاشیه سود ناخالص شرکت از ۲۰٪به۳۲٪ رسیده است که این پارامتر هم قوی بوده, شرکت با همین رشدی که در درآمدهایش داشته توانسته از سود ۲۳ به ۲۰۰ میلیارد تومان رسیده است, واقعا گزارش قوی ای را از پکویر می بینیم.



#غچین درآمدهایش از ۲۰۷به۲۷۵ میلیارد تومان رسیده است که باعث رشد سود ناخالص شرکت شده است و از ۳۰ به ۵۶میلیارد تومان رسیده است, سرفصل سایر درآمدها به عنوان یکی از سرفصل های مهم در این شرکت تفاوتی نداشته و همان ۴۹میلیارد تومان مانده است, سر فصل سایر درآمدها-درآمد سرمایه گذاری هم تقاوت معناداری نداشته اما سایر درآمدهای غیر عملیاتی-اقلام متفرقه از ۷به۱۱میلیارد تومان رسیده که در برآیند سود شرکت با رشد ۴۵٪ای مواجه بوده, در واقع سود شرکت از ۶۷به۹۸میلیارد تومان رسیده است که مناسب بوده اما تکرار این درآمدها محل شک است.



#سهگمت درآمدش از ۱۵۱به۲۶۵میلیارد تومان رسیده است که باعث رشد سود ناخالص از ۷۴به۱۴۳ میلیارد تومان رسیده است, در کل سود شرکت از ۴۳ به ۹۵میلیارد تومان رسیده است که به نظر رشد مناسبی برای شرکت بوده.



#بایکا در یک گزارش بسیار مناسب درآمدش را از ۱۰میلیارد له ۹۰ میلیارد تومان رسانده که این درآمد در ۶ماهه دوبرابر کل درآمد سال گذشته ی شرکت بوده, سود عملیاتی هم از ۱۳۴میلیون تومان به ۶.۴ میلیارد تومان رسیده است, حداقل این گزارش نشان می دهد که شرکت به سودسازی رسیده که اتفاقی جدید برای شرکت است.



#رفاه درآمدهای عملیاتی اش از ۴.۹به۷همت رسیده که رشد مناسببی بوده, در کل سود شرکت از ۶۰ به ۲۴۲ میلیارد تومان رسیده است که به نظر رشد بسیار مناسبی را تجربه کرده است.

انتهای خبر

0
0