بورس پرس
1402/02/19
00:00
فرآیند افزایش سرمایه ۵۶۱ درصدی شرکت بورسی متوقف شد + دلیل

شرکت بورسی از دلیل توقف فرآیند افزایش سرمایه ۵۶۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی ضمن دریافت مجوز از سازمان بورس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت لعابیران از دلیل توقف فرآیند افزایش سرمایه ۵۶۱ درصدی از محل تجدید ارزیابی ضمن دریافت مجوز از سازمان بورس خبر داد و با توقف نماد روبرو شد.


بر اساس این گزارش، "شلعاب" اعلام کرد: مجوز افزایش سرمایه ۱۶ اسفند سازمان بورس به دلیل اینکه گزارش کارشناسی دارائی های ثابت (زمین) مربوط به ۱۰ ماه گذشته بوده و در این مدت تورم و افزایش قیمت ملک به نوعی بوده که نرخ های کارشناسی شده به نفع سهامداران محترم نیست، هیات مدیره شرکت با در نظر گرفتن صرفه و صلاح سهامداران، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی های زمین را متوقف و به زمان دیگری موکول کرد.


به دلیل اینکه مجوز فوق ابتدا افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارائی ها صادر شده متعاقبا افزایش سرمایه از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران نیز تحت تاثیر این مهم قرار گرفته است. لذا با توجه به توضیحات فوق و اتمام مهلت ۶۰ روزه، مجوز افزایش سرمایه در ۱۶ اردیبهشت ابطال شده است.


کارشناسی مجدد دارائی ها در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است و در صورت اخذ نتیجه و تصمیم بر افزایش سرمایه مجدد از طریق تارنمای کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.


لعابیران ۱۶ اسفند ماه مجوز افزایش سرمایه ۵۶۱ درصدی را از محل تجدید ارزیابی دارایی ها گرفت تا به منظور ا صلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش، سرمایه فعلی را از ۶۰ به ۳۹۶.۶ میلیارد تومان برساند.


مجمع فوق العاده می تواند با انجام افزایش سرمایه از ۳۹۶.۶ به ۴۶۶.۶ میلیارد تومان از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت و اختیار عملی شدن آن را به مدّت ۲ سال به هیات مدیره تفویض کند تا پس از اخذ مجوز از سازمان نسبت به عملی شدن آن اقدام شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0