آکادمی هلاکوئی
1400/10/18
22:30
تحلیلگر کریپتو از فرصت های غیر آشکار LUNA می گوید

یک تحلیلگر کریپتو و DeFi ادعا می کند…

یک تحلیلگر کریپتو و DeFi ادعا می کند که رمزارز LUNA از بلاک چین ترا ممکن است کمتر از چیزی که در واقع هست ارزش گذاری شده باشد.


“فرصت های زیادی برای کسب سود” در ترا


آقای @Route۲FI مطمئن است که قیمت LUNA فضایی برای رشد دارد، اما اعتراف می کند که ممکن است به دلیل هیجان شخصی در مورد اکوسیستم ترا، نظر او مغرضانه باشد.


او جالب ترین پروتکل های خانواده ترا را به نمایش گذاشت. اولین مورد، Anchor Protocol است که به کاربران اجازه می‌دهد تا UST، یک استیبل کوین دلاری توسط ترا با APY خیره‌کننده ۱۹/۵ درصد را استیک کنند.


علاوه بر سرمایه گذاری برای درآمد غیرفعال، می توان با قرض گرفتن beTH و bLUNA با استفاده از اتر و LUNA به عنوان وثیقه، بازده شگفت انگیزی به دست آورد. فرصت های وثیقه سازی SOL و ATOM به زودی به جعبه ابزار این پروتکل اضافه می شود.


به طور متوسط، نرخ تبدیل LUNA/bLUNA در زمان فشار ۱۰۰:۱۰۵ است، بنابراین یک سرمایه گذار در حین تعامل با پروتکل، پنج توکن LUNA به صورت “رایگان” دریافت می کند.


آینده روشن یا ریسک بزرگ؟


اگر سود داده شده فورا دوباره جمع‌آوری شود، انجام روشی که توسط آقای @Route۲FI شرح داده شده است به اندازه ۸-۱۰ بار، ممکن است سرمایه‌گذاری اولیه را دو برابر کند. در عین حال، این کارشناس در مورد خطرات بالای این سبک از “کسب سود” هشدار می دهد.


همانطور که قبلا توسط U.Today پوشش داده شد، ترا (LUNA) یکی از شبکه های L۱ است که در اواخر سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۱ بیش از حد پرفروش شده بود. مدیر عامل Galaxy Digital و طرفدار باتجربه بیت کوین، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) ادعا کرد که LUNA باید جایگزین LTC در تابلوی تبلیغاتی CNBC شود.


در عین حال، اکوسیستم LUNA و UST Terra دارای آسیب‌پذیری‌های قابل توجهی از نظر مسائل نظارتی و فنی است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0