اخبار اکس نوین
1400/08/25
11:15
انتقاد ایلان ماسک و بیلی مارکوس از تورم آمریکا

اکس نوین: ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بیلی مارکوس، خالق دوج کوین که در توییتر با نام شیبتوشی ناکاموتو فعالیت می‌کند در توییتر در رابطه با نرخ تورم آمریکا که از ابتدای سال به طرز قابل‌توجهی افزایش یافته است انتقاد کردند. پیش از این ایلان ماسک میمی را در همین رابطه در توییتر منتشر کرده بود که به افزایش افسارگسیخته تورم اشاره داشت و حمایت زیادی را از جامعه دریافت کرد. پس از آن، حساب Blockworks با انتشار توییتی قدرت خرید مردم با یک‌صد دلار در طول زمان را بررسی کرد و به توییت ایلان ماسک واکنش نشان داد و در این توییتی از کاهش قدرت خرید مردم خبر داد.…

اکس نوین : ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و بیلی مارکوس، خالق دوج کوین که در توییتر با نام شیبتوشی ناکاموتو فعالیت می‌کند در توییتر در رابطه با نرخ تورم آمریکا که از ابتدای سال به طرز قابل‌توجهی افزایش یافته است انتقاد کردند.


پیش از این ایلان ماسک میمی را در همین رابطه در توییتر منتشر کرده بود که به افزایش افسارگسیخته تورم اشاره داشت و حمایت زیادی را از جامعه دریافت کرد. پس از آن، حساب Blockworks با انتشار توییتی قدرت خرید مردم با یک‌صد دلار در طول زمان را بررسی کرد و به توییت ایلان ماسک واکنش نشان داد و در این توییتی از کاهش قدرت خرید مردم خبر داد.


بر اساس توییت Blockworks، در طی ۷۰ سال گذشته، ۹۱ درصد قدرت خرید دلاری مردم از دست رفته است. این پست با اشاره به تاثیر تورم بر شهروندان متوسط که می‌توانند تا ۵۰ درصد از درآمد خود را از دست بدهند حمایت ماسک را به دنبال داشت. ماسک پس از آن در توییتی نوشت:


تورم، پسرفت‌کننده‌ترین مالیات از همه است اما کسانی که ادعای مترقی بودن دارند از آن حمایت می‌کنند.


در ادامه، بیلی مارکوس، خالق دوج کوین نیز به ایلان ماسک پیوست و به رسانه‌های جریان اصلی آمریکا که تلاش می‌کنند تورم را مخفی کنند و آن را خوب می‌دانند حمله کرد.


این دو پست از ایلان ماسک و بیلی مارکوس حمایت جامعه ارزهای دیجیتال را به دنبال داشت. جامعه‌ای که بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در کنار غیرمتمرکز شدن، راهکار حل مشکل تورم می‌دانند.


پیش از این وزارت خزانه‌داری آمریکا گزارشی در رابطه با تورم و افزایش ۰.۸ درصدی قیمت مصرف‌کننده منتشر کرده بود. علاوه بر این، نرخ تورم سالیانه نیز با افزایش ۶.۲۹ درصدی به اوج دهه ۹۰ نزدیک شده است.


منبع u.today


انتهای خبر

0
0