آکادمی هلاکوئی
1400/10/24
10:10
۱۰۰ دستگاه خودپرداز بیت کوین امسال در اسپانیا نصب می شود

یکی از برترین پلتفرم های پرداخت بیت کوین…

یکی از برترین پلتفرم های پرداخت بیت کوین اسپانیا، Bitnovo، با Eurocoin، تامین کننده پیشرو قطعات الکترونیکی اروپا، به منظور نصب ۱۰۰ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۲ همکاری کرده است.


از نظر تعداد دستگاه های خودپرداز بیت کوین، اسپانیا کشور اول در اروپا است. تاسیسات جدید همچنین در جایگاه سوم در سراسر جهان قرار خواهند گرفت (فقط پس از ایالات متحده و کانادا).


جدا از بیت کوین، دستگاه های خودپردازی که هنوز نصب نشده اند، از اتریوم (ETH)، تتر (USDT) و مونرو (XMR) پشتیبانی خواهند کرد.


گروه یورو کوین که در سال ۱۹۷۳ تاسیس شد، دفاتری در شش کشور اروپایی دارد.


مدیر عامل، فرناندو دومونت، اکثر همکاریها را به عنوان یک “حرکت استراتژیک” به صنعت ارزهای دیجیتال توصیف می کند. او اضافه می‌کند که ارزهای دیجیتال با روش‌های سنتی پرداخت همزیستی خواهند داشت


بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط CoinATMRadar، به طور کلی، ۳۴۶۵۹ دستگاه خودپرداز ارز دیجیتال در سراسر جهان وجود دارد که اکثریت قریب به اتفاق آنها (۳۰۸۰۶) در ایالات متحده نصب شده اند. کانادا با ۲۲۶۱ مکان در رتبه دوم قرار دارد.


السالوادور پس از آنکه دولت ۲۰۰ دستگاه خودپرداز در سراسر کشور نصب کرد، پس از اینکه بیت کوین به عنوان ارز قانونی توسط این کشور گرمسیری پذیرفته شد، جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. اسپانیا در حال حاضر چهارم است، اما احتمالا تا پایان سال از کشور آمریکای مرکزی جلوتر خواهد بود.


در سال ۲۰۱۹(۱۳۹۸)، نیروی انتظامی اسپانیا نگرانی هایی را در مورد مجرمانی که از دستگاه های خودپرداز بیت کوین برای اهداف پولشویی استفاده می کنند، مطرح کرد.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0