بورس۲۴
1400/06/24
08:35
جذابیت های صور های مالی بیمه نوین در یک نگاه

بیمه نوین جزو شرکت های بیمه ای است که تغییرات قابل توجهی در پرتفوی بیمه ای و کسب و کار بیمه خود پیاده سازی کرده که آثار آن در روند سود و زیان این شرکت تاثیر گذار بوده است.

جذابیت های صور های مالی بیمه نوین در یک نگاه

بورس۲۴ : بیمه نوین جزو شرکت های بیمه ای است که تغییرات قابل توجهی در پرتفوی بیمه ای و کسب و کار بیمه خود پیاده سازی کرده که آثار آن در روند سود و زیان این شرکت تاثیر گذار بوده است .


«نوین» در برنامه ریزی سال مالی ۱۴۰۰ خود برنامه فروش ۱۸۰۰ میلیارد تومان را هدف گذاری کرده است و ترکیب پرتفوی بیمه ای نوین نیز به شرح زیر هدف گذاری شده است.


درصد

رشته بیمه ای

۲۵ درصد

بیمه درمان

۱۶ درصد

بیمه زندگی

۲۲ درصد

بیمه ثالث

۷ درصد

بیمه بدنه

۶.۵ درصد

بیمه مسیولیت

۶ درصد

بیمه باربری

۴.۵ درصد

بیمه عمر گروهی

۱۳ درصد

سایر رشته ها

برنامه ای که بیش از ۳۵ درصد به نسبت سال ماقبل رشد داشته و با توجه به عملکرد ۵ ماهه پیش بینی واقع گرایانه ای به نظر می رسد .


«نوین» نسبت رشته های بیمه ای هزینه زا را تا حد قبل توجهی به نسبت سال های قبل کاهش داده است و در صورت مدیریت هزینه ها می تواند بازدهی خوبی برای «نوین» داشته باشد.


از دیگر مواردی که بیمه نوین را نسبت به عملکرد سال های قبل متمایز می کند ترکیب سرمایه گذاری های این شرکت است.


بر اساس آنچه در کدال منتشر شده است میزان سپرده های بیمه نوین در حدوده ۶۵۰ میلیارد تومان ، در حدوده ۱۰۰ میلیارد تومان به خرید واحد صندوق های سرمایه گذاری تخصیص داده شده است و پرتفوی سرمایه گذاری بیمه نوین در بازار سهام نیز عددی بالغ بر ۵۶۰ میلیارد تومان است که از این میزان در حدود ۹۰ میلیارد تومان اضافه ارزش سرمایه گذاری بورسی بیمه نوین بوده است و با توجه به روند بازار سهام می توان چشم انداز خوبی را برای آن متصور بود.


از دیگر مواردی که می تواند بیمه نوین را جذاب کند سود انباشته است.


سودی که عموما در شرکت های بیمه ای به منظور افزایش سطح توانگری و قبول تعهدات بیشتر در راستای افزایش فروش و کسب سود بیشتر می تواند ایفای نقش کند.


این شرکت بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان سود انباشته در صورت های مالی خود دارد که در صورت تصویب هیات مدیره و تایید نهاد های ناظر تا ۱۰۰ درصد افزایش سرمایه را می تواند عملیاتی کند.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0