بورس پرس
1401/08/09
15:25
معاملات مشکوک بانک فرابورسی، دو بیمه، دو سهم سیمانی و قندی + ۱۰ نماد

در روز رشد ۱۵.۳ هزار واحدی شاخص، بانک فرابورسی، دو شرکت بیمه، دو سهم سیمانی و قندی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، معاملات سومین روز کاری این هفته بازار سهام، مثبت و متعادل آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با رشد ۱۵ هزار و ۳۶۸ واحدی و ورود در کانال یک میلیون و ۲۶۹ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۹.۲ و ۱۴۱.۸ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، سایپا، ایران خودرو، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو به همراه فولاد مبارکه با تقاضای ۷۹۴، ۲۴۳ ،۱۷۳، ۱۱۸ و ۱۱۷ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۸ تا چهار برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، بیمه تعاون شرکت حاضر در بازار دوم فرابورس با افت ۱.۴ درصدی قیمت سهام و صف خرید ، شاهد داد و ستد ۱۶۵.۱ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های نئوپان ۲۲ بهمن ، بانک ایران زمین ، بیمه سینا ، صنعت غذایی کوروش ، دارویی رازک ، صنعتی سپاهان ، خدمات فنی فولاد یزد، سیمان ساوه، آینده سازان بهشت پارس ، سرمایه گذاری پویا، قند قزوین ، گسترش قطعه سازی کمند، تجارت الکترونیک پارسیان کیش و سرمایه گذاری پتروشیمی ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور بانک فرابورسی، دو شرکت بیمه، دو سهم سیمانی و قندی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0