آکادمی هلاکوئی
1401/06/15
13:48
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۱۵ شهریور)

جهش چشمگیر اتر و ETC با نزدیک شدن…

جهش چشمگیر اتر و ETC


با نزدیک شدن به زمان راه اندازی هاردفورک مورد انتظار Merge ، هیجان جامعه اتریوم برای انتقال از پروتکل اثبات کار به اثبات سهام بیشتر و بیشتر می شود. آخرین پیشرفت در این زمینه، به‌روزرسانی Bellatrix است که قرار است اواخر امروز انجام شود.


هیاهو در مورد این رویداد دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار را ۶.۵ درصد بالاتر برده است. در نتیجه این تغییر، اتریوم به بالاترین سطح قیمت چند روزه خود در حدود ۱۶۵۰ دلار رسید. در همین زمان، دیگر رمزارز این شبکه، یعنی اتریوم کلاسیک (ETC) عملکرد به مراتب بهتری از خود نشان داده است.


این دارایی در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۶ درصد افزایش یافته و به بالای ۴۰ دلار رسیده است. کاردانو، سولانا و آوالانچ نیز در منطقه سبز قرار گرفته و بین ۴ تا ۷ درصد افزایش یافته اند. هرچند سایر آلتکوین های بزرگ بازار مثل BNB، XRP، DOT، DOGE، SHIB و MATIC نوسانات بسیار کمتری را شاهد بوده اند.


در میان آلتکوین های کوچکتر، BTG، RVN و LDO به ترتیب با ۱۵.۴۳٪، ۱۴.۵۸٪ و ۱۲.۰۲٪ رشد در رتبه های نخست بازار ایستاده اند.


دستاوردهای اخیر آلتکوین‌ها کمک کرده است ارزش کلی بازار دارایی‌های کریپتو تا ۳۰ میلیارد دلار در یک روز افزایش یافته و بار دیگر به ۱ تریلیون دلار نزدیک شود.


بیت کوین هنوز زیر ۲۰ هزار دلار است


در حالی که برخی از کوین‌های جایگزین افزایش قیمت چشمگیری را در مقیاس روزانه تجربه می کنند، به نظر می‌رسد بزرگترین دارایی دیجیتال بازار در محدوده ای آشنا گیر افتاده است. این دارایی هفته گذشته، مارک روانی ۲۰۰۰۰ دلار را از دست داد و از آن زمان به بعد، به غیر از چند پامپ کوتاه مدت، پایین تر از این سطح معامله می شود.


آخرین مورد از این تلاش های بی نتیجه، ساعاتی پیش رخ داد و بیت کوین را به بالاترین سطح روزانه خود در حدود ۲۰۳۰۰ دلار رساند اما بار دیگر در این مسیر متوقف شد. در حال حاضر، بیت کوین با قیمت ۱۹۹۸۵ دلار در حال ترید شدن است و ارزش بازار آن به ۳۸۰ میلیارد دلار رسیده است. با این حال، چیرگی آن بر آلتکوین ها به حدود ۳۹.۳ درصد رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0