آکادمی هلاکوئی
1400/05/05
18:40
Dexlabs پلتفرمی مبتنی بر سولانا برای ایجاد و مدیریت توکن ها راه اندازی می کند

پلتفرم یکپارچه دکس لبز (Dexlabs)، اطلاع رسانی کرد،…

پلتفرم یکپارچه دکس لبز (Dexlabs)، اطلاع رسانی کرد، اولین بستر ساخت و مدیریت توکن های مبتنی بر بلاکچین سولانا را در جهان راه اندازی کرده است.


MintingLab با محوریت سولانا راه اندازی شد


این پلتفرم که “MintingLab” نامیده می شود، به راه انداز DEX متصل می شود تا امکان ساخت، مدیریت و انتشار توکن ها را فراهم سازد.


دکس لبز به عنوان پیشرو در عرصه پیشرفت دیفای فعالیت می کند و در حال حاضر پروژه های مبتنی بر بلاکچین سولانا را ارائه می کند. راه هایی برای دستیابی به ابزارهای مختلف که می تواند تجربه دیفای را برای کاربران بهبود بخشد.


در سال گذشته، حجم بازار دیفای از ۳.۷ میلیارد دلار به ۶۰ میلیارد دلار رسیده است که این میزان سرمایه در پلتفرم های های گوناگون قفل (سرمایه گذاری) شده است.


دستاورد های MintingLab


یک پلتفرم جدید که امکانات متنوعی را به ارمغان می آورد. مانند: کیف پول SPL که آدرس مقصد و اطلاعات سازنده را برای توکن هایی که به تازگی ساخته شده اند ارائه می دهد. این ابزار به کاربران امکان می دهد تا داده های میزبان مربوط به توکن های خود را که به تازگی ساخته شده اند تغییر دهند.


مدیر عامل دکس لبز، دنیس لی (Dennis Lee)، انتشار MintingLab را به عنوان یک دستاورد بزرگ برای سولانا و اکوسیستم آن می داند که آن را بالغ تر کرده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0