همفکران
1400/10/25
10:29
تغییر سهام سهامداران عمده/ خرید های کم رمق اخر هفته ای...

در تصویر زیر تحرکات حقوقی‌ها و بازار گردان ها را طی دادوستدهای روز معاملاتی گذشته مشاهده می‌کنید...

در روز چهارشنبه، شرکت سرمایه‌گذاری تامین آتیه مسکن که طی هفته جاری همواره خریدار سهام بانک خاورمیانه بود در روز چهارشنبه نیز مجددا ۸ میلیون از سهام بانک خاورمیانه را خریداری کرد، صندوق سرمایه‌گذاری بازار گردانی نوین پیشرو بیش از یک‌میلیون از سهام بانک اقتصاد نوین ، صندوق.س.ا.بازار گردانی توسعه بازار تمدن ۲ میلیون از سهام بانک شهر را خریداری کردند اما در مقابل شرکت سرمایه‌گذاری ملی ایران ۳۰ میلیون از سهام بانک ملت را بفروش رساند در کل هفته گذشته حمایت‌های خوبی از بانکی‌ها شکل گرفت .


در فولادی‌ها، شرکت فرآوری معدنی اپال کانی پارس یک‌میلیون از سهام پارس فولاد سبزوار را خریداری کرد، شرکت ملی صنایع مس ایران که روز معاملاتی گذشته ۹ میلیون از سهام مجتمع جهان فولاد سیرجان را خریداری کرده بود مجددا نزدیک به ۹ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد.


در خودرویی‌ها، شخص حقیقی ۶ میلیون از سهام سایپادیزل را خریداری کرد و شرکت تجارت الکترونیک خودرو تابان تاخت ۲۰ میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


در پتروشیمی‌ها صندوق.س.ا.ب.صباگسترنفت وگازتامین نزدیک ۲ میلیون، شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا بیش از ۵ میلیون و شرکت سرمایه‌گذاری خوارزمی یک‌میلیون از سهام پتروشیمی فناوران را بفروش رساندند و در مقابل شرکت سرمایه‌گذاری نفت وگازوپتروشیمی تامین بیش از یک‌میلیون از سهام پتروشیمی جم را خریداری کرد.


صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان ۴ میلیون از سهام قطعات اتومبیل ایران را بفروش رساند، شخص حقیقی مجددا بیش از ۵ میلیون از سهام ماشین‌سازی اراک را خریداری کرد، همچنین صندوق بازار گردانی امید لوتوس پارسیان نیز مجددا بیش از ۳ میلیون از سهام تولید محور خودرو را خریداری کرد و در ایران‌خودرو دیزل نیز شخص حقیقی ۲۰ میلیون از سهام این مجموعه را خریداری کرد . در ادامه در گروه اقتصادی کرمان خودرو شرکت خودروسازان بم ۴ میلیون از سهام را خریداری و صندوق بازار گردانی تاک دانا یک‌میلیون از سهام این مجموعه را بفروش رساند.


اما در ادامه،شخص حقیقی یک‌میلیون از سهام اعتباری ملل و شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران ۲۰ میلیون از سهام داده گستر عصر نوین های وب را بفروش رساندند.




انتهای خبر

0
0