بتاسهم
1401/03/29
14:47
مجمع #وکبهمن 📌مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام در حال برگزاری است که اهم نکات مطرح ش...

مجمع


#وکبهمن



📌مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت مدیریت سرمایه گذاری کوثر بهمن با حضور بیش از ۹۰ درصد صاحبان سهام در حال برگزاری است که اهم نکات مطرح شده در این جلسه به شرح زیر است:



✅ شرکت پرتفوی سرمایه گذاری های بورسی و فرابورسی خود را اغلب در شرکت های با پتانسیل و بنیادی تشکیل داده است که یکی از آنها فولاد کاوه جنوب کیش است که یکی از شرکت های خوب در حوزه فولاد کشور به شمار می رود.



✅ شرکت تقریبا همه بدهی های خود را تسویه کرده و تنها یک و نیم میلیارد تومان جمع بدهی های شرکت تا پایان سال ۱۴۰۰ است.



✅ از ۵۲درصد فولاد کاوه به ۳۴ درصد در این سهم رسیده ایم چرا که بخشی از سهام این شرکت را برای ایجاد توازن در سرمایه گذاری ها به فروش رساندیم.



✅ بهبود وضعیت سودآوری شرکت و افزایش ۲۳۶ درصدی سود خالص نسبت به سال ۹۹ و اخذ مجوز افزایش سرمایه و پیشبرد فرایند انجام افزایش سرمایه تا حصول در سال ۱۴۰۱ و اصلاح پرتفوی شرکت با رویکرد کاهش وزن صنعت فلزات اساسی و تقویت سهام دی پی اس محور و افزایش خالص ارزش دارایی های شرکت نسبت به شاخص کل و صنعت سرمایه گذاری ها و پیگیری و انجام اقدامات لازم در خصوص پرونده مالیاتی شرکت ازجمله اقدامات انجام شده وکبهمن در سال مالی مذکور است.



✅ پایش مستمر پرتفوی سهام با هدف کاهش ریسک، افزایش بازدهی سرمایه گذاری ها، سرمایه‌گذاری در ابزارهای نوین مالی، ایجاد ساختار نظام مند کنترل های داخلی جهت نظارت بر فعالیتهای مالی و عملیاتی، سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و مشارکت در طرح‌های سرمایه‌گذاری بخشی از برنامه‌های آینده شرکت عنوان شد.



انتهای خبر

0
0