مبین تحلیل
1400/03/27
00:42
#کدالبان 🔸#پالایشی : افشای اطلاعات جهت اصلاحیه قيمت هاي خوراك و فراورده هاي نفت 🔸#شلعاب : تعداد حق تقدم های استفاده نشده برابر با 13 میلیون تومان...

#کدالبان



🔸#پالایشی : افشای اطلاعات جهت اصلاحیه قیمت های خوراک و فراورده های نفت



🔸#شلعاب : تعداد حق تقدم های استفاده نشده برابر با ۱۳ میلیون تومان می باشد و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۵۳۹۶ ریال می باشد.



🔸#مارون : تولید و فروش مشابه با سال گذشته و رشد به طور متوسط ۱۰۰ درصدی در نرخ فروش که در نهایت سبب ۲ برابر شدن مبلغ فروش شده است و رشد ۶۰ درصدی در بهای تمام شده مشاهده می شود. در نهایت سود هر سهم ۲.۲ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.



🔸#شلیا : سود هر سهم ۱.۲ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.



🔸#جم : تولید و فروش مشابه با سال گذشته و رشد به طور متوسط ۱۰۰ درصدی در نرخ فروش که در نهایت سبب ۲ برابر شدن مبلغ فروش شده است. رشد ۷۰ درصدی در بهای تمام شده، ۲ برابر شدن سایر درآمد های عملیاتی که ناشی از سود تسعیر ارز می باشد و ۶ برابر شدن سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی که ناشی از درآمد سرمایه گذاری می باشد از سایر عوامل مهم می باشند. در نهایت سود هر سهم ۲.۶ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است..



🔸#شپاس : سود هر سهم ۱.۱۴ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.



🔸#پارس : تولید و فروش مشابه با سال گذشته و رشد به طور متوسط ۷۰ درصدی در نرخ فروش که در نهایت سبب رشد ۷۰ درصدی مبلغ فروش شده است. رشد ۷۰ درصدی در بهای تمام شده، ۲ برابر شدن سایر درآمد های عملیاتی که ناشی از سود سرمایه گذاری در شرکت وابسته می باشد و ۱۰۹ برابر شدن سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی که سود ناشی از فروش سرمایه گذاری است از سایر عوامل مهم می باشند. در نهایت سود هر سهم ۲.۶ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.



🔸#نوری : رشد ۱۲ درصدی در مقدار تولید و ۳۰ درصدی در مقدار فروش در کنار رشد به طور متوسط ۵۰ درصدی نرخ فروش محصولات سبب ۱.۷ برابر شدن مبلغ فروش شده است. رشد ۵۰ درصدی در بهای تمام شده و ۲ برابر شدن سود حاصل از سرمایه گذاری در بانک، از دیگر عوامل قابل توجه هستند. سود هر سهم ۳.۶۶ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.



🔸#شفن : تولید و فروش متانول مشابه با سال گذشته و رشد ۵۰ درصدی تولید و فروش استیک اسید، در کنار رشد حدودا ۱۰۰ درصدی نرخ هر دو محصول، سبب ۱.۸۹ برابر شدن مبلغ فروش شده است. در بهای تمام شده رشد ۲ برابری نرخ گاز طبیعی و ۱.۴ برابر شدن نرخ دی اکسید کربن مشاهده می شود. در قسمت سایر درآمد های غیرعملیاتی ۱۹.۳ برابر شدن درآمد سرمایه گذاری مشاهده می شود. سود هر سهم ۳.۸ برابر در مقایسه با سال گذشته شده است.


➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0