آکادمی هلاکوئی
1400/07/03
00:40
برد گارلینگهاوس: ریپل آماده توافق با SEC است، اما به یک شرط!

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل در مصاحبه…

برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل در مصاحبه روز ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) خود با Fox Business گفت در صورت وجود “قطعیت مطلق” در مورد XRP ، ریپل مایل است با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به توافق برسد.


“بدون تردید اگر بتوان با SEC به مسیر سازنده ای رسید، ما به دنبال یافتن آن خواهیم بود. هر چند هیچ سناریوی مشخصی برای حل و فصل این معضل وجود ندارد، مگر اینکه در آینده قطعیتی مطلق در مورد XRP وجود داشته باشد”.


ریپل مصمم است که بازار و قاضی پرونده را در مورد کاربرد XRP متقاعد کند. گارلینگهاوس ضمن مقایسه ارز رمزنگاری شده بومی ریپل با نفت و طلا تاکید کرد که دفتر کلXRP یک فناوری منبع باز غیر متمرکز است که قبل از تاسیس این شرکت وجود داشته است.


به گفته وی، اظهارات مبهم SEC در مورد اتر نشان دهنده عدم شفافیت در مقررات است. او ادعا می کند که این آژانس از موضع خود مبنی بر اوراق بهادار بودن این ارز رمزنگاری شده عقب نشینی کرده است.


علی رغم ابراز ناراحتی از عدم شفافیت در قوانین، رئیس ریپل گفت که با این تصور که صنعت رمزنگاری مانند “غرب وحشی” است، موافق نیست و مدعی است که این صنعت کاملا تحت کنترل است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0