رمزارز نیوز
1401/11/10
19:00
یک سیگنال مثبت برای بازار جهانی ارزهای دیجیتال از طرف چین!

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون، معتقد است که چین با اجرای قانون مالیات، برای بازگشت به دنیای ارزهای… مطالعه مطلب ...

جاستین سان (Justin Sun)، بنیانگذار ترون، معتقد است که چین با اجرای قانون مالیات، برای بازگشت به دنیای ارزهای دیجیتال آماده می‌شود. سان همچنین از پذیرش ترون (TRX) در چین مطمئن است.


امروز (دوشنبه ۳۰ ژانویه) سان با انتشار توییتی ادعا کرد که چین پس از سرکوب معاملات و ماینینگ ارزهای دیجیتال در اواسط سال ۲۰۲۱، در حال آماده شدن برای بازگشت به صنعت ارزهای دیجیتال است. به گفته سان، چین با اعمال مالیات بر تراکنش‌های رمزارزی گام بزرگی در جهت قانونگذاری ارزهای دیجیتال برداشته است.


طبق گزارش‌ها، مقامات محلی چین شروع به اعمال مالیات ۲۰ درصدی بر ارزهای دیجیتال کرده‌اند. بنیانگذار ترون ادعا می‌کند که اعمال مالیات بر تراکنش‌های رمزارزی به وضوح نشان می‌دهد که دولت چین، ارزهای دیجیتال را یک شکل قانونی از ثروت می‌داند و می‌خواهد از مالیات مناسب آن اطمینان حاصل کند.


سان می‌گوید:


سیاست مالیاتی، پذیرش کریپتو را در این کشور تقویت می‌کند. علاوه بر این، یک چارچوب نظارتی شفاف را برای مردم و مشاغل فراهم می‌کند.


وی همچنین معتقد است که مالیات بر تراکنش‌های رمزارزی در چین، یک تحول مثبت برای بازار جهانی ارزهای دیجیتال است و می‌تواند الگویی برای سایر کشورها باشد.


انتهای خبر

0
0