بورس پرس
1401/05/04
15:01
معاملات مشکوک دو سهم دارویی، سه شرکت غذایی + ۱۰ نماد دیگر

در روز افت ۹۶۷ واحدی شاخص، دو سهم دارویی، سه شرکت محصولات غذایی به همراه ۱۰ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، در جریان معاملات چهارمین روز کاری این هفته، بازار سهام متعادل با بهبود نسبی تقاضا بخصوص در پالایشی ها آغاز به کار کرد و در نهایت، شاخص بورس با افت ۹۶۷ واحدی و عقب نشینی در کانال یک میلیون و ۴۳۸ هزار تایی به معاملات روزانه پایان داد .


به این ترتیب، بیش از ۳ و ۱۱.۹ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات هم به شستا، بانک دی، ایران خودرو، سایپا به همراه گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو با تقاضای ۳۶۶، ۳۴۴، ۱۷۶، ۱۵۵ و ۱۴۱ میلیون سهمی تعلق گرفت.


در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۵ شرکت با داد و ستد ۱۵ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.


در صدر این فهرست، تکنو تار شرکت حاضر در بازار دوم بورس با رشد ۱.۹ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۱.۸ میلیون سهمی شد.


در ادامه هم شرکت های پرداخت الکترونیک سامان کیش ، فولاد کاوه جنوب کیش ، پارس دارو ، سرمایه گذاری ساختمان ایران، جام دارو ، پگاه گلپایگان ، سرمایه گذاری توسعه و عمران زاگرس ، بورس کالا، غذایی مینو شرق ، مواد ویژه لیا ، داروسازی امین ، جنرال مکانیک ، پارس مینو و اعتباری ملل ، معاملات مشکوک امروز شدند.


حضور دو سهم دارویی، سه شرکت غذایی به همراه ۱۰ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.


برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard۳۶۵.com مراجعه کرد.



تلگرام اصلی بورس پرس : http://t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0