بورس۲۴
1401/02/12
13:28
تراز پول خرد بازار مثبت شد

ارزش معاملات خرد در روزی که همه انتظار تعطیل بودن آن را داشتند، به محدوده ۵,۱ هزار میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به دیروز ۱۵ درصد کاهش داشت.

تراز پول خرد بازار مثبت شد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در روزی که همه انتظار تعطیل بودن آن را داشتند، به محدوده ۵,۱ هزار میلیارد تومان رسید که این رقم نسبت به دیروز ۱۵ درصد کاهش داشت.


در روز جاری حقیقی ها حدود ۳۱ میلیارد تومان سرمایه جدید وارد بازار کردند. عمده ترین سهم هایی که حقیقی ها به آن ها پول تزریق کردند پارسیان، شپنا، حکشتی، فاراک، شبریز، کگلح، غشصفا، کالا، جم پیلن و خبهمن بودند. حقوقی ها هم بیشترین حمایت خود را بر روی نمادهای فملی، البرز، وتجارت، کطبس، خگستر، خودرو، وبصادر و حتوکا متمرکز کردند.


امروز شاخص کل ۴۱ صدم درصد معادل ۶ هزار و ۳۰۷ واحد رشد داشت و به ارتفاع یک میلیون و ۵۳۰ واحدی نزدیک شد. بیشترین عوامل رشد شاخص نمادهای شپنا، رمپنا، شبندر، پارسان، شبریز و شتران بودند. اما فولاد بیشترین اثرگذاری منفی را داشت. شاخص هموزن هم با افزایش ۸۳ صدم درصد معادل ۳ هزار و ۴۹۵ واحد تا ارتفاع ۴۲۲ هزار واحد پیشروی کرد. شاخص فرابورس همچون روز گذشته منفی بود و ۱۹ واحد کاهش داشت.


قیمت دلار در بازار آزاد به حدود ۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان رسید.

انتهای خبر

0
0