ایبنا
1400/04/01
07:40
همکاری دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی کل

دبیرخانه شبکه توسعه اجتماعی رسالت و سازمان بسیج سازندگی با امضای تفاهم نامه، همکاری خود را آغاز کردند.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت، این تفاهم نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر جامعه، کمک به ترویج فرهنگ تعاون و همیاری در کشور همچنین توسعه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی در شهرهای کوچک و روستاها به امضای محمدحسین حسین زاده راهبر شبکه توسعه اجتماعی رسالت و محمد زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی رسید.


حسین زاده در این مراسم با اشاره به فعالیت های که در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت صورت گرفته است، گفت: یکی از اهداف اصلی شبکه توسعه اجتماعی رسالت، بهبود سبک زندگی با بکارگیری سه مولفه همیاری اجتماعی، قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی است.


در ادامه رئیس بسیج سازندگی گروه های جهادی و صندوق های قرض الحسنه مردم یار اشتغال زا را دو بازوی توانمند این سازمان عنوان کرد و گفت: بسیج سازندگی در امتداد جهاد سازندگی تشکیل شد تا ماموریت محرومیت زدایی را در کشور انجام دهد. زهرایی افزود: پروژه‌های محرومیت زدایی کوچک در مناطق مختلف از جمله اهداف این سازمان است و امیدواریم با آغاز این همکاری مشترک و در قالب الگوی توسعه اجتماعی رسالت در راستای توانمندسازی و رفع محرومیت ها گام برداریم.


انتهای خبر

0
0