بورسینه
1400/06/06
17:10
📌مرداد ماه پرسود برای وسپهر/ ارزش بازاری #وسپهر هزار و ۴۱۰میلیارد تومان رشد کرد 🔹شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، مرداد ماه شلوغی را پشت ...

📌 مرداد ماه پرسود برای وسپهر/ ارزش بازاری #وسپهر هزار و ۴۱۰میلیارد تومان رشد کرد



🔹شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات، مرداد ماه شلوغی را پشت سر گذاشت و عملکرد خوب این شرکت باعث شد که ارزش بازاری آن، حدود هزار و ۴۱۰میلیارد تومان افزایش یابد.


🔸بیشترین افزایش در ارزش بازاری مربوط به نمادهای گروه بانکی بود که بیش از ۴۶۵میلیارد تومان رشد ارزش داشتند. بعد از آن گروه سرمایه‌گذاری‌ها با رشد ۱۶۰میلیاردی رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن با رشد ۱۱۰میلیاردی در رده‌های بعدی قرار گرفتند.


🔹وسپهر در مرداد سهام هفت شرکت بورسی و حق تقدم وخارزم را به ارزش ۳۵۰میلیارد تومان خریداری کرد. نماد‌های ومعادن، کچاد، شاراک، شرانل، شراز، فجر و پکرمان لیست خرید مرداد ماه وسپهر را تشکیل دادند.


🔸سهام بانک صادرات با تخصیص ۲۹.۲درصد از پرتفوی وسپهر به خود در مرداد ماه، در این زمینه بین نماد‌ها پیشتاز است. پس از آن سرمایه‌گذاری خوارزمی با هفت درصد، بورس انرژی ایران با ۳.۹درصد، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی با ۳.۸درصد و سرمایه‌گذاری مسکن با ۲.۶درصد در رده‌های بعدی قرار می‌گیرند.


#گزارش_ماهانه




انتهای خبر

0
0