سنا
1400/03/23
10:10
سود "دفرا" افزایش یافت

شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۱۳۹۹، افزایش ۷۱ درصدی در سود هر سهم و سود خالص و افزایش ۶۲ درصدی در سود عملیاتی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران با سرمایه ۷۰۰ میلیارد ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد .


شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در دوره یاد شده، مبلغ یک هزار و ۶۶۶ میلیارد و ۸۷۶ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۲ هزار و ۳۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته از افزایش ۷۱ درصدی برخوردار است .


همچنین این شرکت سود ناخالص دوره یاد شده را با افزایش ۵۷ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، یک هزار و ۹۳۸ میلیارد و ۹۵۳ میلیون ریال و سود عملیاتی را یک هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون ریال اعلام کرده است.


یادآوری می‌شود "دفرا" در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ (حسابرسی شده)، سود هر سهم را مبلغ یک هزار و ۳۹۳ ریال و سود خالص را ۹۷۵ میلیارد و ۵۶ میلیون ریال قید کرده است .


همچنین شرکت فراورده های تزریقی و دارویی ایران در گزارش تلفیقی خود در دوره یک ساله منتهی به ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ سود هر سهم را با افزایش ۹۶ درصدی نسبت به سال گذشته مبلغ ۲ هزار و ۳۶۶ ریال و سود خالص یک هزار و ۶۵۶ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال اعلام کرده است.


انتهای خبر

0
0