سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/30
08:24
#پتروشیمی ✍️در گروه پتروشیمی تحت تاثیر رشد قیمت محصولات در بازارهای جهانی معاملات نسبتا خوب و روانی را شاهد هستیم. نزدیک شدن به زمان انتشار گزارش ...

#پتروشیمی



✍️در گروه پتروشیمی تحت تاثیر رشد قیمت محصولات در بازارهای جهانی معاملات نسبتا خوب و روانی را شاهد هستیم. نزدیک شدن به زمان انتشار گزارش عملکرد تولید و فروش ماهانه نیز در این وضعیت بی‌تاثیر نبوده است. شاخص این گروه در حوالی محدوده ۱۰۳.۰۰۰ واحدی، نگاه فعالان بنیادی و تکنیکالی بار دیگر جلب کرده است.



🌀در این گروه #شاراک با حفظ ناحیه حمایتی ۴.۰۰۰ تومان برای ورود گزینه کم‌ریسکی است. این سهم با آمدن صورت‌های مالی ۶ ماهه می‌تواند بار دیگر سقف ۴.۶۵۰ تومانی را لمس کند.



✅در متانولی‌ها #شخارک در رشد اخیر بازار، رشد کمتری را نسبت به همگروهی‌های خود ثبت کرد. به نظر محدوده ۵.۰۰۰ تومانی گزینه جذابی برای بررسی و ورود به سهم باشد.



✅در سوی دیگر #فارس را داریم که با توجه به رشد زیر مجموعه‌های خود و قرار‌گیری در ناحیه حمایتی، جذابیت سهم را دو چندان کرده است. به نظر فارس را بیشتر باید زیر نظر داشت.



📈و در نهایت به #شپترو اشاره داریم. بهبود اوضاع بنیادی و خروج از زیان در این شرکت محسوس است. به نظر شپترو پس از کف‌سازی در سطوح ۵۰۰ تومانی روند صعودی خوبی را در پیش بگیرد.



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0