بورسینه
1400/03/18
10:02
🔹در ساعت ۹ و ۵۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروش...

🔹در ساعت ۹ و ۵۵دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش سه هزار و ۸۷۰ میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات فروشی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۷۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #وآیند، #تپکو و #سمگا به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام بانک آینده ۲۸۵میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #وتجارت، #خودرو و #برکت در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۵۷۰میلیارد تومان (۷۱ درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر هزار و ۱۲۰میلیارد تومان (۲۹ درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۵ نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۱۴ نماد بیش از ۱۰ میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف صنایع جوشکاب یزد (#بکاب) به پنج درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«انبوه‌سازی، املاک و مستغلات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۳۷۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «ماشین‌آلات و تجهیزات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۱۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «خودرو و ساخت قطعات» با تقاضای خرید ۴۵میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۲۶ درصد از چهار هزار و ۶۷۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع هزار و ۵۹۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۹۴ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۶هزار ۲۶۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0