آکادمی هلاکوئی
1400/06/17
21:20
رویداد های کریپتو و بلاک چین ۶ مهر(۲۸سپتامبر)

فستیوال جهانی فین تک(GLOBAL FINTECH FEST ۲۰۲۱) این…

فستیوال جهانی فین تک(GLOBAL FINTECH FEST ۲۰۲۱)

این دومین دوره از جشنواره جهانی فین تک(GFF)، به طور خاصی طراحی شده است تا برخی از بهترین ذهن ها را برای ارائه بینش های استراتژیک در مورد تحول کنونی اکوسیستم در سطح جهانی، موقعیت فعالیت های استراتژیک برای جذب سرمایه گذاری های بیشتر و تهیه یک نقشه راه مقاوم در برابر آینده، به کار گیرد و پایگاه دانش را ارتقاء دهد.


این رویداد، توانمندسازی اقتصاد جهانی دیجیتال، درک عمیقی از آخرین پیشرفت های تجاری، سیاست، سرمایه گذاری و فناوری در چشم انداز FinTech را در سطح جهانی ارائه می دهد. ما مشتاقانه منتظر سه روز بیننده در زمینه کنفرانس، نمایشگاه و مشارکت در استارت آپ ها، هستیم.


سخنرانان برجسته:

دکتر کریشنامورتی سوبرامانیان، وزارت اقتصاد هند توبیاس آدریان، صندوق بین المللی پول شری دیپاک باگلا، مدیر عامل، Invest India زمان رویداد: ۲۸-۳۰ سپتامبر(۶-۸مهر)


مکان: مجازی


بازدید از وبسایت


همایش Club Fest ۲۰۲۱

این رویداد که توسط برندهای مجازی میزبانی می شود، یک کنفرانس و نمایشگاه مجازی سه بعدی همه جانبه است که هزاران کارآفرین دیجیتالی را از جامعه Clubhouse گرد هم می آورد تا با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از ترندها و فناوری های نوظهور قدرت بخش خلاقان اقتصادی، مطلع شوند.


کارگاه ها و موارد کلیدی:

استراتژی های NFT ابزارها و فناوری خلاقان اقتصاد دنیای مجازی و متاورس رمزارز، بلاک چین بازی بلاک چین سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال زمان رویداد: ۲۸-۲۹ سپتامبر(۶-۷مهر)


مکان: مجازی


بازدید از وبسایت


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منابع: globalfintechfest و clubfest و cryptoevents

انتهای خبر

0
0