سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/31
08:31
#قند_و_شکر ✍️در گروه قندی نیز معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص مربوطه طی روزهای اخیر در اتفاقی عجیب با از دست دادن کف قبلی خود مستعد ادامه اصلاح ...

#قند_و_شکر



✍️در گروه قندی نیز معاملات دوسویه دنبال می‌شود. شاخص مربوطه طی روزهای اخیر در اتفاقی عجیب با از دست دادن کف قبلی خود مستعد ادامه اصلاح تا محدوده ۱۲۰ هزار واحد گردید.



🔰در این گروه به نظر می‌رسد #قثابت پس از یک دوره اصلاح تند با نشستن به صف خرید به پایان مسیر اصلاح نزدیک شده است. در صورتی که این نماد بتواند کف‌سازی مناسبی داشته باشد، پیشروی تا حمایت از دست رفته اخیر در محدوده ۴۰۰ – ۴۵۰ تومان، دور از انتظار نیست.



✅در طرف دیگر #قلرست را داریم که با رسیدن به سطح حمایتی ۲.۱۰۰ تومان واکنش مطلوبی از خود نشان داده است و می‌تواند با حدضرر ۵ درصد و بازدهی ۱۰ الی ۲۰ درصدی مورد بررسی قرار بگیرد. این نماد با P/E حدود ۱۳ واحد یکی از ۴ نماد برتر در این گروه به شمار می‌آید.



🌀و در آخر در #قچار شاهد نوسان قیمت بین کف و سقف کانال نزولی هستیم. این نماد که افتی کمتر از شاخص داشته است، در مسیر اصلاحی به سمت کف قبلی خود در قیمت‌های ۱.۴۵۰ تومان در حال حرکت است. باید منتظر ماند و دید این سطح می‌تواند ترمز اصلاح را بگیرد یا خیر ...



✅ 📊👈سهام یاب



انتهای خبر

0
0