آکادمی هلاکوئی
1401/05/06
19:20
خرید پلتفرم تجزیه و تحلیل SolanaFloor توسط Step Finance

پلتفرم مدیریت داده مبتنی بر سولانا، Step Finance،…

پلتفرم مدیریت داده مبتنی بر سولانا، Step Finance، پلتفرم تجزیه و تحلیل NFT، به نام SolanaFloor را به مبلغ نامشخصی خریداری کرده است.


استپ فایننس یک پلتفرم تحلیلی سولانا با ۱۱۰۰۰۰ کاربر فعال ماهانه است. استپ که در مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۱۳۹۹) برنده هکاتون سولانا شد، به عنوان مشتری سولانا فلور شروع به کار کرد. این شرکت به دنبال گسترش پلتفرم خود برای دربر گرفتن NFT ها است و خرید سولانا فلور، شرکت را در این مسیر یک قدم جلوتر خواهد برد.


جورج هاراپ (George Harrap)، یکی از بنیانگذاران استپ فایننس به کوین دسک گفت که کاربران جدید زیادی از زوایای مختلف وارد اکوسیستم سولانا می شوند. هاراپ می‌گوید: «برخی از کاربران هستند که واقعا درباره دیفای نمی دانند و به همین ترتیب، بسیاری از کاربران دیفای نیز واقعا در مورد NFT نمی دانند، بنابراین مجموع آنها بیشتر از دو قسمت است.»


سولانا فلور همچنین برنده هکاتون سولانا شد و در حال حاضر ۲۳۰۰۰ کاربر فعال ماهانه دارد. بنیانگذار این پلتفرم با نام مستعار Wazza، گفت که بردن داده های آن به استپ، باعث بهبود داده های پیرامون اکوسیستم سولانا می شود.


Wazza گفت: «استپ تقریبا خانه دیفای است و ما تقریبا خانه NFTها در سولانا هستیم، بنابراین این خرید کاملا منطقی است.»


استپ فایننس از زمان راه اندازی خود در سال گذشته به طور پیوسته در حال رشد است. پس از موفقیت در هکاتون، ۲ میلیون دلار سرمایه از Alameda Research که متعلق به مدیر عامل FTX ساموئل بانکمن-فرید است، جمع آوری کرده است.


استپ و سولانا فلور تنها شرکت هایی نیستند که وارد بازار اطلاعات سولانا شده اند. در ماه ژوئن (خرداد)، شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین Nansen اعلام کرد که در بحبوحه افزایش حجم استخراج NFT، ردیابی داده های زنجیره را آغاز خواهد کرد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0