آکادمی هلاکوئی
1400/03/25
10:00
پولکادات (DOT) در صرافی کوین بیس لیست می شود

صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس (Coinbase ) به…

صرافی بزرگ آمریکایی کوین بیس (Coinbase ) به تازگی اعلام کرده است که ارز رمزنگاری شده بومی بلاکچین پولکادات، یعنی DOT ، را در این پلتفرم لیست خواهد کرد.


طبق این اطلاعیه، کاربران این صرافی می توانند از روز دوشنبه، ۱۴ ژوئن (۲۴ خرداد) واریز این ارز را انجام دهند. درصورتیکه نقدینگی کافی باشد، راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ، ۱۶ ژوئن (۲۶ خرداد) به وقت اقیانوس آرام، قابلیت ترید آن نیز برای کاربران فعال می شود.


کاربران می توانند DOT را با ارزهای مختلف فیات از جمله دلار، یورو و پوند استرلینگ و ارزهای رمزپایه ای مثل بیت کوین و تتر ترید کنند.


پس از این اقدام، قرار است DOT در برنامه معاملات خرده فروشی کوین بیس نیز لیست شود ولی تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست.


کوین بیس در مورد دلیل انتخاب این ارز تاکنون هیچ توضیحی نداده است. لازم به ذکر است که پولکادات با ارزش بازار ۲۳.۱ میلیون دلاری، نهمین ارز رمزنگاری شده بزرگ بازار به شمار می رود. شاید همین علت برای قرار گرفتن در فهرست ارزهای تحت پشتیبانی این صرافی کافی باشد.


کوین بیس از پولکادات به عنوان یک پلتفرم با عملکرد بالا برای معاملات میان زنجیره ای یاد کرد و افزود که توکن DOT به عنوان توکن نظارتی شبکه پولکادات عمل می کند که برای استیکینگ و امنیت شبکه و البته اتصال زنجیره های جدید به این شبکه استفاده می شود.


تصمیم کوین بیس برای لیست کردن DOT هفته ها پس از تصمیم آن برای افزودن دوج کوین (DOGE) به این پلتفرم اتخاذ شده است. گفتنی است که علاوه بر این دو ارز، کاردانو، سوشی سوآپ ، تتر و چندین ارز دیگر نیز در این صرافی پشتیبانی می شوند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptobriefing


انتهای خبر

0
0