آکادمی هلاکوئی
1400/10/10
00:10
انتشار استراتژی تبدیل شدن به تیتر NFT، توسط اپلیکیشن Secretum!

سکریتوم (Secretum)، یک اکوسیستم بلاک چین با کارایی…

سکریتوم (Secretum)، یک اکوسیستم بلاک چین با کارایی بالا که طرح‌های یک پیام‌رسان غیرمتمرکز، کیف پول غیرمتمرکز و صرافی رمزنگاری خارج از بورس را ترکیب می‌کند، جاه‌طلبی‌های خود را برای تبدیل شدن به بازار شماره ۱ برای توکن‌های غیرقابل تعویض(NFT) به اشتراک می‌گذارد.


NFT های مبهم زدایی: عیوب خطرناک این بخش


انقلاب NFT، یکی از حیاتی ترین روندها برای فضای Web۳ در سال ۲۰۲۱ بود. در حالی که قیمت مجموعه های برتر NFT (Bored Apes Yacht Club، Crypto Punks، Mutant Apes Yacht Club و غیره) به محدوده هشت رقمی افزایش یافت، قیمت توکن‌های بومیاکسی اینفنیتی متاورس (Metaverses Axie Infinity)، دیسنترالند (Decentraland) و سندباکس (The Sandbox) تا ۲۰۰ برابر افزایش یافت.


سکریتوم 1 - انتشار استراتژی تبدیل شدن به تیتر NFT، توسط اپلیکیشن Secretum!

در عین حال، علاقه مندان به NFT هنوز با تنگناهای بزرگی در بازارهای در حال رشد دست و پنجه نرم می کنند. مهمترین آنها هزینه های بالای اتریوم (ETH) است که پلتفرم غالب بازارهای اصلی NFT است.


غیر از این، بازار NFT همچنان متمرکز است: اکثر معاملات پلتفرمهای بزرگی مانند اپن سی (OpenSea) و راریبل (Rarible) انجام می شود. علاوه بر مسائل تمرکز، این موضوع همچنین جریان نقدینگی را به بازارهای NFT محدود می کند.


در نهایت، بازار NFT در میان افزایش فعالیت مجرمان سایبری بلاک چین، بسیار آسیب پذیر شده است. علاقه مندان به NFT به شدت به مکان های امن نیاز دارند تا از سرقت NFT هایشان توسط مجرمان، جلوگیری کنند.


چگونه Secretum مبتنی بر سولانا (Solana)، می تواند بازی را در NFT ها تغییر دهد


اکوسیستم رمزنگاری مبتنی بر سولانا، Secretum، با طراحی غیرمتمرکز و کارآمد از نظر منابع، همه دردسرهای آنها را برطرف می کند. تمام تعاملات بین مشتریان بازار به صورت کاملا همتا به همتا انجام می شود و به هیچ وجه مدیریت Secretum نمی تواند قیمت های NFT را دستکاری کند.


همچنین، هزینه تراکنش‌های نقل و انتقالات Secretum در مقایسه با گس اتریوم ناچیز است. هزینه متوسط سولانا ۰.۰۰۰۲۵ دلار یا ۱۰۰ برابر کمتر از محیط های قراردادهای هوشمند پرچمدار است.


کل فرآیند تعامل با Secretum صد در صد ناشناس است: برای ثبت نام به کیف پول Solana نیازی نیست. بنابراین، Secretum یکی از اولین بازارهای KYC-agnostic برای کلکسیون های دیجیتال است.


Secretum با بایننس اسمارت چین (Binance Smart Chain) و اتریوم (Ethereum)، دو محیط قرارداد هوشمند پیشرو، سازگار است. به این ترتیب، اکثر NFT های GameFi می توانند به راحتی از بازارهای اصلی به Secretum منتقل شوند.


همچنین، Secretum می تواند تجارت NFT و وثیقه را با پهنای باند ۷۰۰۰۰۰ TPS افزایش دهد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0