بورس۲۴
1401/09/26
16:50
شنبه ۲۶ آذر ؛ چه سهم هایی با ورود پول هوشمند مواجه شد؟

در نیمه نخست تراز پول خرد منفی بود اما در نیمه دوم شاهد جاری شدن نقدینگی از سوی حقیقی ها به بازار بودیم. امروز سومین روز طی یک هفته اخیر است که برآیند ورود و خروج پول حقیقی به بازار مثبت می شود...

شنبه 26 آذر ؛ چه سهم هایی با ورود پول هوشمند مواجه شد؟

بورس۲۴ : طی روز جاری ارزش معاملات خرد در محدوده ۴ همت حفظ شد. این چهارمین روز متوالی است که ارزش معاملات خرد در این محدوده یا بالاتر از آن قرار دارد. جو عمومی بازار همچون سه روز گذشته مثبت بود. بازار از همان ابتدا با برتری خریداران آغاز شد اما هر چه جلوتر رفتیم بر تعداد نمادهای مثبت افزوده شد و در پایان تعداد نمادهای سبزپوش به ۴۱۰ رسید.


در نیمه نخست تراز پول خرد منفی بود اما در نیمه دوم شاهد جاری شدن نقدینگی از سوی حقیقی ها به بازار بودیم. امروز سومین روز طی یک هفته اخیر است که برآیند ورود و خروج پول حقیقی به بازار مثبت می شود.


حقیقی ها روی کدام نمادها رنج مثبت کشیدند؟


امروز حقیقی ها بر روی ۲۰ نماد رنج مثبت کشیدند ؛ زفکا، زدشت، زقیام، زبینا، درازی، غبشهر، سرود، ثرود، تاصیکو، وبهمن، سخزر، واعتبار، شتوکا، دبالک، غنوش، هجرت، هرمز، سباقر، آریان و خمهر. (اسامی این نمادها به ترتیب بیشترین تغییرات مثبت قیمتی از کف تا سقف امروز اعلام شده است.)


کدام نمادها ورود پول هوشمند را تجربه کردند؟


۲۹ نماد تجربه ورود پول هوشمند را داشتند: سفاسی، فلامی، ثنوسا، شجم، فسوژ، سشمال، دماوند، شتهران، حآسا، ساینا، رنیک، توسن، آرمان، گوهرانح، سنیر، شپارس، وبرق، زمگسا، نبروج، قاسم، بساما، کشرق، پارسیان، امید، لابسا، لخزر، تجلی، کسعدی و قمرو.


1
1
انتهای خبر

0
0