آکادمی هلاکوئی
1400/05/09
16:56
استخراج کنندگان بیت کوین از چین به پاراگوئه نقل مکان کردند

هشت شرکت استخراج بیت کوین مرتبط با چین…

هشت شرکت استخراج بیت کوین مرتبط با چین در نظر دارند در پی سرکوب داخلی این صنعت در چین، عملیات خود را به پاراگوئه منتقل کنند.


علاوه بر این، برآوردها نشان می دهد که این مهاجرت می تواند سالها ادامه داشته باشد. با این حال، بیش از ۵۰۰ هزار دستگاه می تواند به تدریج در کشور راه اندازی شود. این ارقام از گزارشات رسانه های محلی در آمریکای لاتین، که توسط رسانه های خبری دارایی دیجیتال، Criptonoticias هدایت می شود، به دست می آید. اگرچه، توسط رسانه های بزرگ از جمله روزنامه مالی آرژانتین، Ambito Financiero، منتشر شد.


علاوه بر این، خوانو بنیتز ریکمن (Juanjo Benítez Rickmann)، مدیرعامل شرکت مبتنی بر ماینینگ مستقر در پاراگوئه موسوم به.Digital Assets S.A و مشاور لایحه ارائه شده در ماه جاری به منظور نظارت قانونی بر فارم های پاراگوئه و جذب تجارت های خارجی می باشد.


علاوه بر این، ریکمن اشاره کرد که در پی این تلاش ها تا کنون با یک عملیات استخراج در روند راه اندازی ۹۰،۰۰۰ تجهیزات استخراج بیت کوین همکاری می شود. او همچنین می گوید که سایر شرکت های ناشناس پس از هفته ها خروج از چین، با فارم کنندگان پاراگوئه تماس گرفته اند. برآورد می شود پاراگوئه دارای ۵۵۰۰ مگاوات انرژی تجدیدپذیر می باشد که می تواند از طریق استخراج BTC به پول سخت(hard money) تبدیل شود.


آرژانتین و برزیل سهم مصرف بالایی دارند

برق آبی تقریبا ۱۰۰ درصد از تولید برق کشور را تشکیل می دهد. در غیر این صورت، به کشورهای همسایه فروخته می شود و آرژانتین و برزیل بیشترین مقدار آن را مصرف می کنند. پاراگوئه بیشترین سرانه تجدیدپذیر برق در جهان را از طریق سدهای برق آبی دارد.


دو سد اصلی در پاراگوئه قادر به تولید نزدیک به ۸۵۰۰ مگاوات برق هستند که پاراگوئه کمتر از نیمی از آن را مصرف می کند. علاوه بر این، سد Itaipú در حال حاضر بزرگترین نیروگاه برق جهان است. درواقع، ریکمن اطمینان دارد که پاراگوئه می تواند به فارم کنندگان چینی بیت کوین در راه اندازی عملیات های دائمی کمک کند.


علاوه بر این، شایان ذکر است که تلاش های نظارتی پاراگوئه با انتقادات خارجی روبرو شد. تعداد کمی معتقدند که محیط قانونی در السالوادور در تلاش برای حمایت و تقویت صنعت BTC پیشرفت بیشتری دارد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0