بورس۲۴
1400/02/25
12:38
شفاف سازی «وبرق» در خصوص مجوز رمز ارز

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی رمزارز با پشتوانه سهام "وبرق" به استحضار می رساند مطابق نامه اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران (پیوست) هیچ گونه مجوزی در خصوص راه اندازی رمزارز از سوی بانک مذکور صادر نگردیده است و نیز استفاده از رمزارزها در مبادلات داخلی مجاز نمی باشد. لذا توجه سهامداران گرامی را به موضوع جلب می نماید. بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت سرمایه گذاری کارکنان صنعت برق در منطقه زنجان و قزوین اعلام نمود پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر راه اندازی رمزارز با پشتوانه سهام "وبرق" به استحضار می رساند مطابق نامه اداره نظام های پرداخت بانک مرکزی جمهموری اسلامی ایران (پیوست) هیچ گونه مجوزی در خصوص راه اندازی رمزارز از سوی بانک مذکور صادر نگردیده است و نیز استفاده از رمزارزها در مبادلات داخلی مجاز نمی باشد. لذا توجه سهامداران گرامی را به موضوع جلب می نماید.


بدیهی است در صورت وقوع هرگونه رویداد با اهمیت، مراتب مطابق مفاد ماده ۱۳ دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان افشا می شود.



انتهای خبر

0
0