بورس۲۴
1401/06/06
13:28
قیمت بیش از دو سوم نمادها افت کرد

ارزش معاملات خرد در محدوده ۳,۱ همت قرار گرفت که نسبت به دیروز ۱۱ درصد کاهش یافت. بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات یمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و سرمایه گذاری ها بود.

قیمت بیش از دو سوم نمادها افت کرد

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد در محدوده ۳,۱ همت قرار گرفت که نسبت به دیروز ۱۱ درصد کاهش یافت. بیشترین ارزش معاملات مربوط به گروه های خودرو و ساخت قطعات، محصولات یمیایی، فلزات اساسی، بانک ها و موسسات و سرمایه گذاری ها بود.


گروه های استخراج کانه های فلزی، پیمانکاری صنعتی، ساخت محصولات فلزی و ماشین آلات و دستگاه های برقی بیشترین ورود پول حقیقی را تجربه کردند. گروه های خودرو و ساخت قطعات، بانک ها و موسسات، محصولات شیمیایی و حمل و نقل هم در صدر ورود نقدینگی حقوقی قرار گرفتند.


تراز پول خرد در بازار سهام منفی ۲۲۴ میلیارد تومان و در صندوق های با درآمد ثابت قابل معامله در بازار مثبت ۱۰۲ میلیارد تومان بود.


عمده ترید خریدهای حقیقی از حقوقی نمادهای فزر، ونیرو، وغدیر، کچاد، وبهمن، فلوله، خبنیان، شیراز، دانا و شپدیس بودند. نمادهای حکستی، خودرو، خساپا، وبملت، فارس، شستا، کنور، بپاس، وبانک و وبصادر نیز بیشترین خریدهای حقوقی از حقیقی بودند.


در پایان داد و ستدهای روز جاری شاخص کل ۵ هزا رو ۹۴۹ واحد کاهش یافت و به ارتفاع ۱ میلیون و ۴۴۴ هزار واحد افول کرد. شاخص هموزن نیز با افت یک هزار و ۷۷۱ واحدی به ارتفاع ۴۰۸ هزار واحد برگشت. شاخص فرابورس نیز ۸۳ واحد منفی خورد. امروز بیش از ۴۰۰ نماد در محدوده منفی و حدود ۲۰۰ نماد در محدوده مثبت قیمتی معامله شدند.

انتهای خبر

0
0