بورس۲۴
1402/02/05
19:55
دلیل صف خرید یک میلیارد سهمی «پترول» در بازار امروز؟

بورس ۲۴ : پترول دارای پرتفولیوی بورسی به ارزش بیش از ۲۵ همت است. سهامداری در پتروشیمی های کرمانشاه ، لردگان و جم از مهمترین سرمایه گذاری های بورسی شرکت به شمار می رود. همچنین پترول با توجه به این که سهامدار عمده سه شرکت ممسنی ، کازرون و دهدشت است ، به طور غیر مستقیم نفع بالایی از مگا پتروشیمی گچساران خواهد برد. گچساران در ماه جاری به صورت رسمی افتتاح می شود.افزون بر این ، پترول دارای پرتفوی غیر بورسی ارزنده ای است.پتروشیمی ایلام مهمترین سرمایه گذاری خارج بورسی شرکت محسوب می شود.

دلیل صف خرید یک میلیارد سهمی «پترول» در بازار امروز؟

بورس۲۴ : پترول دارای پرتفولیوی بورسی به ارزش بیش از ۲۵ همت است.


سهامداری در پتروشیمی های کرمانشاه ، لردگان و جم از مهمترین سرمایه گذاری های بورسی شرکت به شمار می رود.


همچنین پترول با توجه به این که سهامدار عمده سه شرکت ممسنی ، کازرون و دهدشت است ، به طور غیر مستقیم نفع بالایی از مگا پتروشیمی گچساران خواهد برد. گچساران در ماه جاری به صورت رسمی افتتاح می شود.افزون بر این ، پترول دارای پرتفوی غیر بورسی ارزنده ای است.پتروشیمی ایلام مهمترین سرمایه گذاری خارج بورسی شرکت محسوب می شود.


پترول در هفته گذشته بازگشایی شد که با شروع اولین روز کاری در هفته جاری صف خرید سنگین چند صد میلیونی داشت و این روند برای امروز در پیش گشایش با صف خرید ۱ میلیارد سهمی ادامه و با شروع بازار شاهد صف خرید ۷۰۰ میلیون سهمی پترول بودیم.


طبق برآورد ها ارزش ذاتی سهم سطوح ۴۳۵ تومان تخمین زده می شود.

انتهای خبر

0
0