سهامیاب - آموزش بورس
1400/06/07
08:46
#غذایی ✍️در پی جو کلی بازار‌ و افزایش انتظارات تورمی، در گروه‌های کوچکی همچون غذایی بهبود روند معاملاتی را شاهد هستیم. شاخص این گروه پس از عبور از...

#غذایی



✍️در پی جو کلی بازار و افزایش انتظارات تورمی، در گروه‌های کوچکی همچون غذایی بهبود روند معاملاتی را شاهد هستیم. شاخص این گروه پس از عبور از مقاومت ۵۷ هزار واحدی جان دوباره‌ای گرفته و به نظر در میان‌مدت راهی سطوح ۶۵ و ۷۰ هزار واحدی گردد.



🍰در این گروه #غگل به تازگی از مقاومت ۴۱۸ تومانی عبور کرده و RSIسهم بالای ۷۰ قرار گرفته که به نظر در روزهای آتی قدرت این شاخص افزایش یابد. این سهم در میان‌مدت پتانسیل دستیابی به اهداف ۴۷۰ و پس از آن ۵۸۰ تومانی را دارد.



🍳اما در گروه تولید‌کنندگان روغن خوراکی، #غبشهر را داریم که بالای مقاومت ۲.۷۵۰ تومانی تثبیت شده است، این سهم برای گذر از سقف ۳.۰۰۰ تومانی نیازمند اندکی استراحت و قدرت‌گیری است. غبشهر در صورت عبور از مقاومت یاد شده به مرور تا سقف تاریخی خود در سطوح ۳.۸۰۰ تومانی پیشروی خواهد کرد.



🥛و در نهایت اشاره‌ای به #غگلپا داشته باشیم که افزایش نرخ محصولات لبنی، نگاه‌ها را به سمت این شرکت‌ها جذب کرد. غگلپا روند صعودی خوبی دارد و واکنش به میانگین ۲۱ روزه توانست به اصلاح موقت سهم خاتمه دهد. غگلپا بار دیگر می‌تواند سقف ۸.۷۰۰ تومانی را لمس کند.



انتهای خبر

0
0