آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
14:10
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۲۸ دی)

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲۰۰۰ دلار به…

سقوط بیت کوین به زیر ۴۲۰۰۰ دلار


به جرات می توان گفت که چند روز اخیر روزهای خوبی برای رمز ارز برتر بازار نبوده است. قیمت بیت کوین سه روز پیش تا مرز ۴۴ هزار دلار صعود کرد ولی نتوانست از این خط عبور کند. خرس ها با محکم تر کردن مواضع خود در بازار، ابتدا بیت کوین را تا ۴۳ هزار دلار پایین کشانده و سپس قیمت آن را به حدود ۴۲ هزار دلار رساندند.


با وجود اینکه این ارز توانست برای مدتی در همین منطقه باقی بماند و به نظر می رسید که بتواند این سطح را حفظ کند، با روی کار آمدن مجدد خرس ها پایین ترین سطح هفتگی خود را در ۴۱۵۰۰ دلار به ثبت رساند. با وجود اندک بهبودی که پس از آن در قیمت بیت کوین مشاهده شد، ریجکت شدن دوباره آن را به زیر این سطح کشاند. در نتیجه این تحولات ارزش بازار بیت کوین اکنون زیر ۸۰۰ میلیارد دلار است.


آلتکوین ها دوباره قرمز پوش شده اند


کوین های جایگزین نیز طی چند روز گذشته ضررهای زیادی را متحمل شده اند. اتریوم که پیش از شروع اصلاحات بالای ۳ هزار و ۴۰۰ دلار قیمت داشت، طی ۲۴ ساعت گذشته با بیش از ۴ درصد کاهش به حدود ۳۱۰۰ دلار رسیده است.


بایننس کوین نیز امروز درصد مشابهی کاهش را تجربه کرده و اکنون تلاش می کند تا سطوح بالای ۴۶۹ را حفظ کند. کاردانو، سولانا، ریپل، دوج‌کوین، آوالانچ و شیبااینو افت بیشتری را شاهد بودند.


وضعیت در میان آلت کوین هایی مثل ترا، پالیگان، چین لینک، NEAR و ATOM خیلی بدتر است زیرا اکثر آنها امروز افتی دو رقمی را تجربه کرده اند.


در نهایت ارزش تجمعی بازار رمزارزها با حدود ۱۰۰ میلیارد دلار کاهش در یک روز به حدود دو تریلیون دلار رسیده است.



مطلب فوق صرفا ترجمه از منبع ذکرشده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0