آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
13:10
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه ۲۷ دی

اتریوم دوباره تلاش کرد منطقه مقاومت ۳۴۰۰ دلاری…

اتریوم دوباره تلاش کرد منطقه مقاومت ۳۴۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد ولی موفق نشد و از سقف نوسانی ۳۳۹۱ یک روند اصلاح نزولی را آغاز کرد. سپس حمایت های ۳۳۲۰ و ۳۳۰۰ دلار را شکست و پایین تر از تراز ۳۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ قرار گرفت. در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD نیز پایین تر از یک کانال صعودی اصلی با حمایتی نزدیک به ۳۳۲۰ دلار شکست قیمت دیده می شود.


پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی تراز ۳۲۳۸ دلار تشکیل شده و در حال حاضر در حال اصلاح است. در این روند صعودی، اولین مقاومت نزدیک به سطح ۳۳۰۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته پیش روی گاوها قرار می گیرد.


چارت اتر - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه 27 دی

اولین مقاومت اصلی نزدیک به سطح ۳۳۲۰ دلار است و حرکت قاطع بالاتر از آن میتواند با افزایشی دیگر در کوتاه مدت همراه شود. در این حالت، مقاومت بعدی نزدیک به سطح ۳۴۰۰ دلار بوده و در صورت عبور از آن، قیمت می تواند سطح ۳۵۵۰ دلار را در کوتاه مدت لمس کند.


ولی اگر اتریوم نتواند از سطح ۳۳۰۰ دلار روند افزایش جدیدی را آغاز کند، به ریزش خود ادامه خواهد داد. در این حالت، نزدیک ترین حمایت در حدود ۳۲۵۰ دلار به کمک گاوها می آید.


در حال حاضر اولین حمایت اصلی در حدود تراز ۳۲۰۰ دلار تشکیل می شود. شکستی نزولی زیر حمایت مذکور با کاهش تا مرز ۳۰۰۰ دلار همراه خواهد شد.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD در منطقه نزولی شتاب خود را از دست می دهد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD اکنون زیر سطح ۵۰ است.


حمایت اصلی: ۳۲۰۰ دلار


مقاومت اصلی: ۳۳۲۰ دلار


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc


انتهای خبر

0
0