رمزارز نیوز
1401/04/02
15:30
آیا سومین موج صعودی دیفای در راه است؟

صرافی متمرکز یونی‌سواپ از بلاکچین میزبان خود، یعنی اتریوم، از نظر کارمزدهای پرداخت‌شده در بازه متوسط هفت… مطالعه مطلب ...

صرافی متمرکز یونی‌سواپ از بلاکچین میزبان خود، یعنی اتریوم، از نظر کارمزدهای پرداخت‌شده در بازه متوسط هفت روزه، پیشی گرفت. به نظر می‌رسد که این افزایش ناشی از افزایش تقاضا برای خدمات دیفای در میانه بازار نزولی فعلی باشد. دیگر پلتفرم‌های برتر دیفای مانند Aave و Synthetix نیز طی هفت روز گذشته شاهد افزایش هزینه‌های پرداختی و ارزش توکن‌هایشان بوده‌اند.


بر اساس گزارش Crypto Fees، متوسط کارمزد روزانه پرداختی توسط معامله‌گران در یونی‌سواپ در بازه ۱۵ تا ۲۱ ژوئن به ۴٫۸۷ میلیون دلار رسیده است که نسبت به اتریوم با ۴٫۵۸ میلیون دلار، بیشتر شده است. از این مقدار، حدود ۴٫۴ میلیون دلار سهم پروتکل نسخه سوم و ۳۳۳،۵۶۵ دلار هم سهم پروتکل نسخه دوم این صرافی غیرمتمرکز بوده است.


همچنین، بر اساس گزارش CoinGecko، قیمت توکن UNI در هفت روز گذشته، نزدیک به ۱۷ درصد افزایش داشته و در زمان نگارش این خبر به ۵٫۲۲ دلار رسیده است. گفته می‌شود که خریدهای اخیر Genie، مجموعه‌دار NFT و انتصاب رئیس سابق بورس اوراق بهادار نیویورک به‌عنوان مشاور یونی‌سواپ، در این امر دخیل بوده‌اند.


سایر پلتفرم‌های دیفای نیز از نظر کارمزدهای پرداختی در یک هفته اخیر، رشد داشته‌اند. Aave و Synthetix به‌ترتیب با ۹۸۱،۸۸۳ و ۶۰۰،۲۱۴ دلار در رتبه‌های سوم و پنجم از این نظر قرار گرفته‌اند.


این رقم برای Aave با رشد ۶۹ درصدی به ۱٫۴۴ میلیون دلار رسید و قیمت توکن بومی آن نیز ۲۲ درصد افزایش داشت.


پلتفرم Synthetix نیز کارمزدهای دریافتی خود را با رشد چندصددرصدی به یک میلیون دلار رساند. قیمت توکن بومی این شبکه یعنی SNX با رشد ۱۰۵ درصدی به ۳٫۰۱ درصد رسیده است.


۲۰۰ میلیون بیبی دوج رایگان فقط با ثبت نام در صرافی پینگی میتونی ۲۰۰ میلیون واحد بیبی دوج و ۱۰,۰۰۰ واحد لونا هدیه بگیری!


دریافت جایزه

انتهای خبر

0
0