همفکران
1401/02/19
21:03
📌در ادامه گزارش همفکران از لایو اینترنتی میثم فدایی... ✅ مدیرعامل فرابورس در خصوص عدم بازگشایی تفارس گفت: موضوع مربوط به سال ۹۹ است. پر سال ۹۸ گشا...

📌در ادامه گزارش همفکران از لایو اینترنتی میثم فدایی...



✅ مدیرعامل فرابورس در خصوص عدم بازگشایی تفارس گفت: موضوع مربوط به سال ۹۹ است. پر سال ۹۸ گشایش نماد تماوند را شاهد بودیم که ۱۴۰۰ درصد بازدهی داد. تماوند شرکت تازه تاسیسی بود.



✅ ما به شدت پیگیر بودیم تا حتی در روزهای اخر تفارس را بازگشایی کنیم. توافقی بین سازمان و تفارس و فرابورس انجام شد تا مدتی فرصت در اختیار تفارس بگذاریم که فعالیت هایی را شروع کند و بعد از آن نماد بازگشایی شود.



✅ اما گلایه ای از فعالین بازار دارم، برخی در خصوص عدد بازگشایی و ارزندگی مجوز آن حاشیه هایی ایجاد کردند. باید توجه داشت که اعداد مطرح شده برای نمادها بر اساس درآمدهای آینده است.



✅ بنابراین با توجه به این مسائل بازهم قرار شد تفارس فعالیت خود را شروع کند. در نهایت همفکری هایی شده تا تفارس فعالیت خود را در برخی بخش ها شروع کند. بطور مثال مجوز یک صندوق فیکس اخذ شده و بعد باز شود.



✅ فدایی در خصوص بازگشایی استقلال و پرسپولیس نیز گفت: پذیره نویسی این دو نماد در اخر سال ۱۴۰۰ انجام شد و بعد به تعطیلات عید برخورد کردیم. باید توجه داشت روش عرضه سرخابی ها روش خاصی بود که به دلیل ذات این دو باشگاه رخ داد، اما پیگیر بحث گشایش هستیم.



✅ استقلال ثبت افزایش سرمایه خود را انجام داده است، اما پرسپولیس همچنان در فرایند افزایش سرمایه قرار دارد. اما تلاش می‌کنیم گشایش این دونماد در یک روز انجام شود. البته ممکن است این اتفاق رخ ندهد و استقلال زودتر باز شود.


Hamfekran.com


@Agahmoshaver

انتهای خبر

0
0