رمزارز نیوز
1401/05/03
11:55
فرزندخوانده دوج کوین کلاهبردار از آب درآمد!

دادههای کوین بیس نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال تدی دوج (TeddyDoge) با نماد اختصاری TEDDY در ۲۴ ساعت گذشته… مطالعه مطلب ...

دادههای کوین بیس نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال تدی دوج (TeddyDoge) با نماد اختصاری TEDDY در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۹۹٫۹۴ درصد سقوط کرده است.


به گزارش شرکت امنیت بلاکچین پک شیلد (PeckShield)، این پروژه یک کلاهبرداری راگ پول سافت (soft rug pull) بوده است. به این معنی که، قیمت این ارز دیجیتال توسط سازنده قرارداد آن پامپ و دامپ شده است.


طبق گزارش‌ها، هر کسی یا گروهی که پشت این کلاهبرداری بوده، توانسته با ۱۰ هزار توکن بایننس کوین (BNB) به ارزش تقریبی ۲٫۵۹۱ میلیون دلار و ۲ میلیون دلار استیبل کوین بایننس یواس‌دی (BUSD) فرار کند. این دارایی‌ها در حال حاضر در حال انتقال به صرافی بایننس هستند.


گفته می‌شود که سازندگان این رمزارز از محبوبیت دوج کوین (DOGE)، میم کوین برتر بازار، برای جمع‌آوری سرمایه استفاده کرده‌اند. پیش‌تر و رمزارزهای دیگری از جمله دوج مادر (DogeMother) – یکی از کپی‌های بی‌شمار از میم کوین برتر – هم در نهایت به یک کلاهبرداری هانی‌پات (honeypot) تبدیل شده بودند. هانی‌پات، نوعی کلاهبرداری است که طی آن، سرمایه کاربر قفل شده و نگه داشته می‌شود و فقط توسعه‌دهنده یک پروژه قادر به بازیابی آن است.


انتهای خبر

0
0