آکادمی هلاکوئی
1400/04/23
21:20
اخبار ۲۳ تیر فلیپسایدر – جد مک کالب ، یونی سواپ ، گری اسکیل ، دیفای ، NFT دیمین هرست

-جد مک کالب ، بنیانگذار آزمایش های Ripple…

-جد مک کالب ، بنیانگذار آزمایش های Ripple ، بیش از ۱۵۰ میلیون دلار از XRP خود را فروخت.


-لایه ۲ در Uniswap از طریق شبکه اصلی Optimistic Ethereum راه اندازی شد.


-گری اسکیل با BNY Mellon همکاری می کند.


-سه ماهه دوم دیفای: صعود و نزول ، بایننس اسمارت چین بیشترین ضرر را دارد.


-هنرمند افسانه ای دیمین هرست آزمایشی مبتنی بر هنر را به فضای NFT می آورد.



بنیانگذار و مدیر ارشد مالی آزمایشگاه های Ripple ، جد مک کالب طی یک ماه گذشته ۱۵۰،۷ میلیون دلار از XRP خود را فروخته است.


کارآفرین و بنیانگذار فعلی استلار به دلیل تنش با دیگر بنیانگذاران ، ریپل را در سال ۲۰۱۴ ترک کرد. مک کالب که ۹ میلیارد XRP به او تعلق دارد، بخشی از دارایی خود را به موسسات خیریه اهدا کرد و متعهد شد که XRP های باقیمانده را با شفافیت و قبل از اعلام اقدامات خود بفروشد.


مک کالب هنوز هم بیش از ۵۸۰ میلیون XRP در کیف پول خود دارد. قیمت XRP طی ماه گذشته ۳۲٪ کاهش یافت.



لایه ۲ در Uniswap از طریق شبکه اصلی Optimistic Ethereum راه اندازی شد.


مقیاس لایه ۲ در Uniswap از طریق شبکه اصلی Optimistic Ethereum راه اندازی شد. نسخه جدید آلفا و به منظور حل مسائل مربوط به صرافی های غیر متمرکز ، به دلیل توان عملیاتی اولیه ۰.۶ تراکنش در ثانیه ، در نسخه آلفا ارائه شده و انتظار می رود نسخه جدیدی که به مدت طولانی منتظر آن بودیم اجرا شود.



گری اسکیل با BNY Mellon همکاری می کنند


سرمایه گذاری گری اسکیل ، با قدیمی ترین بانک ایالات متحده BNY Mellon همکاری کرد. این بانک خدمات دارایی و خدمات ETF را برای Grayscale Bitcoin Trust ارائه می دهد. این بانک همچنین پس از تبدیل Grayscale Bitcoin Trust به ETF به عنوان آژانس انتقال فعالیت خواهد کرد. تاریخ دقیق وقوع این امر مشخص نیست.



دیفای


سه ماهه دوم سال اوج جدید DeFi می باشد ، اما همچنین بزرگترین افت ها شاهد است. گزارش سه ماهه دوم ۲۰۲۱ از Messari نشان می دهد ، حجم DEX ماهانه به بالاترین قیمت ۲۰۳.۵ میلیارد دلار در ماه مه(اردیبهشت) رسیده و در ژوئن (خرداد)به ۹۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزش کل قفل شده بر روی پروتکل های مختلف DeFi نیز به طور قابل توجهی کاهش یافت.



هنرمند افسانه ای دیمین هرست آزمایشی مبتنی بر هنر را به فضای NFT می آورد.


افسانه هنر معاصر انگلیس ، دیمین هرست یک آزمایش هنری اجتماعی را به نام “ارز” آغاز کرد. او ۱۰ هزار اثر هنری منحصر به فرد خود در کاغذ را به NFT تبدیل کرد ، پروژه را در حراج گذاشت و به مدت ۱۲ ماه به خریداران فرصت داد تا تصمیم بگیرند که کدام یکی بهتر است:بهتر فیزیکی یا نسخه توکنیزه.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: dailycoin


انتهای خبر

0
0