آکادمی هلاکوئی
1400/10/28
18:30
۲۲۴/۳ میلیون XRP جابجا شد، یک سوم آن توسط ریپل به Huobi منتقل شده است

داده های زنجیره ای به اشتراک گذاشته شده…

داده های زنجیره ای به اشتراک گذاشته شده توسط پلتفرم ردیابی کریپتو Whale Alert نشان می دهند که در ۱۰ ساعت گذشته، پلتفرم های اصلی معاملات کریپتو تقریبا ۱۵۰ میلیون XRP را جابجا کرده اند.


در همین حال، دکاکورن بلاک چین ریپل به طور مرتب XRP به صرافی Huobi ارسال می کند. این غول رمزارزی این نقل و انتقالات روزانه را سال گذشته آغاز کرد و تاکنون نیز ادامه دارد.


دو صرافی درجه یک ۱۵۰ میلیون XRP را جابجا کردند


Whale Alert در توییتی اعلام کرد دو تراکنش بزرگ XRP که توسط آدرس‌های رمزارزی با برچسب “ناشناخته” انجام شده است، ۷۰,۰۰۱,۲۷۰ XRP و ۷۹,۲۹۹,۷۰۰ XRP و در مجموع ۱۴۹,۳۰۰,۹۷۰ XRP جابجا کرده اند. این تعداد معادل ۱۱۳,۶۳۹,۸۲۶ دلار است.


با این حال، داده‌های پلتفرم تحلیلی Bithomp XRP نشان می‌دهند که این کیف پول‌های «ناشناخته» در واقع آدرس‌هایی متعلق به صرافی‌های Bybit و Binance بودند.


Bybit تعداد ۷۰,۰۰۱,۲۷۰ XRP را به کیف پول Binance منتقل کرد و سپس بایننس ۷۹,۲۹۹,۷۰۰ XRP را به صورت داخلی جابجا کرد.


2022 01 18 18 12 47 224.3 Million XRP Wired 1 3 of That Moved by Ripple to Huobi - 224/3 میلیون XRP جابجا شد، یک سوم آن توسط ریپل به Huobi منتقل شده است

ریپل به ارسال XRP به Huobi ادامه می دهد


طبق داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط پلتفرم فوق‌الذکر Bithomp، ریپل همچنان به ارسال هفتگی و روزانه XRP به بزرگترین صرافی در چین یعنی Huobi Global ادامه می‌دهد.


ریپل تا کنون در ماه های دسامبر و ژانویه (آذر و دی) به طور مجموع، ۷۴/۳ میلیون XRP را به این صرافی منتقل کرده است.


هر هفته مقدار متفاوتی از XRP به Huobi ارسال می شود. در دسامبر گذشته (آذر)، این نقل و انتقالات هفتگی از ۲/۲ میلیون تا ۱/۶ میلیون XRP متغیر بود. در ژانویه (دی) تاکنون، مقدار XRP ارسال شده به Huobi به صورت هفتگی از ۱/۸ میلیون به ۶۷۳،۰۰۰ XRP تغییر کرده است.


2022 01 18 18 13 58 224.3 Million XRP Wired 1 3 of That Moved by Ripple to Huobi - 224/3 میلیون XRP جابجا شد، یک سوم آن توسط ریپل به Huobi منتقل شده است

این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0