همفکران
1400/03/30
15:37
#مجمع #سفارس 📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان فارس و خوزستان در روز جاری با حضور حداکثری سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و ...

#مجمع


#سفارس



📌به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان فارس و خوزستان در روز جاری با حضور حداکثری سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیئت مدیره شرکت برگزار شد.


در ابتدای این جلسه مدیر عامل شرکت به قرائت گزارش فعالیت ۱۲ ماهه سفارس پرداخت و گفت: در جایگاه نوزدهم جهان از نظر ظرفیت تولید را دارد.



✅لازم به ذکر است شرکت سیمان فارس و خوزستان طی ۹ روز کاری پس از پایان سال مالی هلدینگ صورتهای مالی در سامانه کدال بارگذاری و مجمع عمومی صاحبان سهام تنها ۲۰ روز کاری پس از پایان سال مالی برگزار شد که در تاریخ برگزاری مجامع هلدینگ بی‌سابقه است.


✅وی در ادامه گفت: هم اکنون ۱۲ طرح توسعه و ایجاد کارخانه در کشور به ظرفیت ۱۲.۶ میلیون تن در دست اجراست.



✅وی به استراتژی های هلدینگ نیز اشاره کرد و گفت: بهره مندی از تجارت سیمان سرمایه گذاری و مشارکت در توسعه کسب و کارهای مرتبط و تکمیل زنجیره ارزش و مدیریت و ساماندهی پرتفو و شناسایی و توسعه زمینه‌های هم افزایی و فروش دارایی های غیر مولد مثل زمین در برخی شرکت‌های تابع از جمله استراتژی های هلدینگ است.



✅ یکی از اتفاق های مهمی که در سال ۹۹ رخ داد این بود که فروش های اعتباری متوقف شد. وقتی فروش به صورت نقدی شد موجب تامین نهاده‌های تولید شد.



✅ هزینه حمل در سال گذشته ۹۰ درصد افزایش داشته است.



✅در سامانه سیمان یاب تعداد مشتریان از ۳۰۰مشتری به ۲۶هزار مشتری افزایش یافتند که در ۲۱ استان و ۹۲هزار فروش موفق را به ثبت رسیده و تا ماه گذشته ۱۰۰درصد فروش از طریق این سامانه بوده است.



انتهای خبر

0
0