آکادمی هلاکوئی
1400/05/07
21:00
دلایل احتمالی رشد بی سابقه تراکنش های ترون

بنیاد ترون (Tron)، سازمانی که پشتیبان توسعه پلتفرم…

بنیاد ترون (Tron)، سازمانی که پشتیبان توسعه پلتفرم بلاکچین ترون با عملکرد بالا است، شاهد افزایش بی نظیر علاقه کاربران می باشد.


طی ۲۴ ساعت گذشته، ۹,۲۹۸,۶۱۱ تراکنش در بستر ترون انجام شده است


با توجه به یک گزارش رسمی که از طرف کمپانی ترون در توییتر منتشر شد، تعداد تراکنش ها در بستر ترون سقف جدیدی را رقم زده اند.



Screenshot 2021 07 29 at 20 18 16 Tron TRX Transaction Count Prints New Record Possible Reasons 264x300 - دلایل احتمالی رشد بی سابقه تراکنش های ترون

ترجمه توییت: در تاریخ ۲۸ ژوئیه (۶مرداد) تعداد تراکنش ها در بستر ترون به عدد ۹,۲۹۸,۶۱۱ عدد رسید. اکوسیستم ترون به سرعت توسعه یافته و همچنان به تلاش خود برای وب غیرمتمرمکز ادامه می دهد.



این اندیکاتور تعداد کل دریافت ها و ارسال ها را توسط حساب های فعال شمارش می کند. آخرین رکورد ثبت شده با ۹,۲۷۸,۰۵۰ تراکنش مربوط به ۶ ژوئیه (۱۵ تیر) می باشد.


جاستین سان بنیانگذار بنیاد ترون و مدیر عامل بیت تورنت (BitTorrent)، این اتفاق را نقطه عطفی بسیار با ارزش برای تیم خود ارزیابی کرد.


به احتمال زیاد، این افزایش باید به دو کاتالیزور نسبت داده شود. اول، این یک افزایش در علاقه به پروتکل های GameFi است. این ابزارها مزایای بازیهای غیرمتمرکز، DeFi و NFT را با هم ادغام می کنند.


از سال ۲۰۱۹ (۱۳۹۸)، ترون بستری مناسب برای بازی های غیرمتمرکز، محصولات قمار و طرحهای پر ریسک است. به همین دلیل است که می تواند بیشترین سود را از توسعه هیجان GameFi ببرد.


فقط ترون نیست


یک کاتالیزور دیگر، تغییر کلی صعودی بازار رمزنگاری است. ارزش خالص رمزارزها برای چندین روز متوالی شاهد افزایش دو رقمی روزانه است.


پروسه مشابه جدیدی در یکی دیگر از محیط های قراردادهای هوشمند مورد علاقه بازی های مبتنی بر بلاکچین رخ داده است، این همان بلاکچین بایننس اسمارت چین می باشد.



Screenshot 2021 07 29 at 20 26 37 Tron TRX Transaction Count Prints New Record Possible Reasons 300x289 - دلایل احتمالی رشد بی سابقه تراکنش های ترون

از نظر مدیر عامل و بنیانگذار بایننس چانگ پنگ ژائو نیز دلیل این محبوبیت “GameFi” است.


در حال حاضر، فعالیت شبکه اتریوم در میان رالی های رقبا راکد باقی مانده است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: U.today



انتهای خبر

0
0