آکادمی هلاکوئی
1400/10/12
21:50
تداوم روند نزولی “قاتلان اتریوم”

برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال نیمه اول سال…

برخی از کارشناسان ارزهای دیجیتال نیمه اول سال ۲۰۲۱ را با توجه به رشد قیمت تعدادی از رقبای اتریوم ، عصر لایه ۱ نامیدند. از این رو ، افراد بیشتری به دلیل عدم توان شبکه اتریوم در پردازش تعداد زیادی از تراکنش ها بدون کارمزد ۱۰۰ الی ۲۰۰ درصدی ، به شبکه های جایگزین آن جذب شدند. اما به تازگی ، به نظر می رسد که «قاتلان» اتریوم با مشکل مواجه هستند.


عملکرد بازاری سولانا


با کمرنگ شدن محبوبیت NFT ها و امور مالی غیرمتمرکز، زنجیره های جایگزین با کاهش قابل توجه قیمت شان ، مسیری همانند اتریوم طی کرده اند. بر اساس داده‌های بازاری پلتفرم Tradingview، روند صعودی سولانا تقریبا به طور کامل با رشد و افت صنعت NFT در ارتباط بوده است.


screenshot u.today 2022.01.02 21 54 26 300x170 - تداوم روند نزولی

برعکس اعتقاد افرادی که SOL را به عنوان یکی از «قاتلان اتریوم» می دانند، این رمزارز به پیروی از عملکرد بازاری برادر بزرگ خود پرداخته است و از زمانی که در نوامبر(آبان-آذر) رکورد قیمتی خود را به ثبت رساند ، تقریبا ۳۰ درصد کاهش یافته است.


اولانچ(AVAX) به دنبال پیوستن به جمع ده رمزارز برتر سایت کوین مارکت کپ ، نتوانست ارزش خود را طی روند اصلاحی بازار ، حفظ کند و درست همانند اتریوم، ۲۰ درصد از ارزش خود را در دو ماه گذشته از دست داده است.


اما بر خلاف سولانا، روند AVAX به تازگی حاکی از بازیابی آن بوده است. در مقایسه با سایر رقبا ، AVAX با افزایش ۵۰ درصدی در اواسط دسامبر(اواخر آذر) ، یکی از بهترین عملکردها را به نمایش گذاشت.


در لحظه انتشار این خبر، این آلت کوین با سود ۱.۸درصدی طی یک روند صعودی معامله می شود، درحالی که سولانا با افت ۱.۸ درصدی در روز ، روبه کاهش است.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0