سنا
1399/10/17
14:01
«سکارون» در ۶ماهه ۱۸۵ریال زیان تلفیقی شناسایی کرد

شرکت سیمان کارون در اطلاعات و صورت های مالی میان دوره ای تلفیقی ۶ماهه برای هر سهم ۱۸۵ریال زیان شناسایی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، شرکت سیمان کارون طی فعالیت ۶ماهه در صورت های مالی تلفیقی با سود انباشته ۹۷میلیارد ریالی، زیان هرسهم را ۱۸۵ریال اعلام کرد.


«سکارون» در این گزارش زیان عملیاتی را با رشد ۴۳درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۷۹میلیارد ریال و زیان خالص را با رشد ۷۰درصدی مبلغ ۳۸میلیارد ریال منتشر کرده است.


حسابرس و بازرس قانونی این شرکت مانده مخارج سرمایه ای طرح های توسعه گروه را در تاریخ صورت وضعیت مالی بالغ بر ۲هزار و ۹۰۷میلیارد ریال (شرکت اصلی یک هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال) اعلام کرد که عمدتا شامل بهای تمام شده ماشین آلات طرح توسعه، ساختمان های در جریان ساخت خطوط تولید و هزینه های مالی طرح های توسعه گروه است.


در این خصوص به دلیل عدم تامین منابع مالی مورد لزوم طبق برنامه زمان بندی اولیه، عملیات مربوط به تکمیل و راه اندازی طرح های توسعه انجام نگرفته و با توجه به تاخیر بوجود آمده در عملیات اجرایی ضمن آنکه دوره گارانتی ماشین آلات توسط سازنده خاتمه یافته، با توجه به هزینه های مالی و افزایش قیمت ها، در شرایط عدم ارایه طرح توجیهی جدید با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، از چگونگی و زمان بازیافت سرمایه گذاری انجام شده و میزان هزینه های مالی قابل انتساب به طرحهای مذکور، اطلاعی حاصل نشده است.



انتهای خبر

0
0