فرارسانه
1401/02/19
15:54
📆نگاهی به بازارهای فرابورس در میانه هفته (دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه) ✅تغییر مالکیت دو هزار میلیارد تومان سهام 📌در میانه هفته فرابورس شاهد معاملاتی ب...

📆 نگاهی به بازارهای فرابورس در میانه هفته (دوشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه)



✅ تغییر مالکیت دو هزار میلیارد تومان سهام



📌در میانه هفته فرابورس شاهد معاملاتی باارزش بیش از ۱۷۳ هزار میلیارد تومان بود که ۱۷۰ هزار میلیارد تومان آن به روال همه دوشنبه‌ها، متعلق به عملیات بازار باز بانک مرکزی بود.



⭕️ به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در دادوستدهای روز دوشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ماه، بیش از ۵.۸ میلیارد ورقه انواع دارایی مالی در بازار دست‌به‌دست شد که ارزش این مبادلات بالغ‌بر ۱۷۳ هزار میلیارد تومان بود که در ۳۶۸ هزار نوبت انجام شد.



در بازار روز جاری بیش از ۲ هزار میلیارد تومان برگه سهم دست‌به‌دست شد که حجم این دادوستدها بالغ‌بر ۳.۶ میلیارد تومان بود.


همچنین بیش از ۶ میلیون برگه اوراق مالی اسلامی به ارزش ۴۷۵ میلیارد تومان مورد دادوستد قرار گرفت، در جریان معاملات امروز بازارهای فرابورس به روال هر دوشنبه، حجم بالایی از عملیات بازار باز بانک مرکزی به ثبت رسید. به‌این‌ترتیب که بیش از ۱.۸ میلیارد برگه به ارزش ۱۷۰ هزار میلیارد تومان معاملات این بخش بازار بود.



بررسی روند معاملات امروز نشان می‌دهد آیفکس فرابورس تحت تاثیر افت قیمت سهام آریا، غصینو، فرابورس و شگویا ۱۰۷ واحد منفی شد و در عدد ۲۱ هزار و ۹۵ به کار خود پایان داد.


این در حالی بود که نمادهای بپاس، زاگرس و صبا بیشترین اثر مثبت را بر این متغیر داشتند.



در جریان مبادلاتی که امروز در بازارهای سهام فرابورس به ثبت رسید نمادهای آریا، فزر، کرمان، فرابورس، شاوان، تجلی و تلیسه مرکز توجه سرمایه‌گذاران بودند و عنوان پرتراکنش ترین‌های بازار را از آن خود کردند.



همچنین سهامداران نمادهای زدشت، دبالک، فولای، حسینا، کشرق، زگلدست و زکشت با بیشترین رشد قیمت در سهام خود مواجه شدند و این در حالی بود که سوی دیگر بازار بی‌اقبالی به نمادهای زفکا، ساینا، زبینا، غدیس، فرزین، فرابورس و زشگزا باعث شد تا این نمادها، بیشترین کاهش قیمت‌ها را ثبت کنند.



#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار



🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0