ارزینکس
1400/06/01
14:12
💢 پی‌پل خدمات تجاری بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های خود را در بریتانیا گسترش می‌دهد 🔘 پی‌پل، غول پرداخت جهانی، از گسترش ارائه خدمات بیت‌کوین، اتریوم، لایت...

💢 پی‌پل خدمات تجاری بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های خود را در بریتانیا گسترش می‌دهد



🔘 پی‌پل، غول پرداخت جهانی، از گسترش ارائه خدمات بیت‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین و بیت‌کوین کش خبر داد. این پلتفورم، خدمات تجارت رمزارزی خود را سال گذشته در ماه اکتبر برای مشتریان آمریکایی آغاز کرد. در مرحله اول این خدمات تنها به معامله‌گران اجازه خرید و فروش درون برنامه را می‌داد و در مرحله بعد برای میلیون‌ها فروشنده تایید شده در پلتفورم، دروازه پرداخت‌های رمزارزی را گشود. در این هفته گفته شده که خدمات رمزارزی پی‌پل در بریتانیا راه‌اندازی می‌شود و از طریق وب‌سایت و همچنین برنامه تلفن همراه در دسترس خواهد بود. مشتریان می‌توانند قیمت واقعی ارزهای دیجیتال گفته شده را به همراه محتوای آموزشی در حوزه کریپتو مشاهده کنند.



🔘 به باور کارشناسان بخش اول بازار گاوی تا حد زیادی به سرمایه گذاران نهادی نسبت داده شده که هر هفته میلیون‌ها دلار خرید می‌کردند. در بخش بعد به لطف خدمات ارائه شده از جمله غول‌های پرداخت متمرکز از جمله PayPal ، Mastercard و VISA و دسترسی خرده فروشان بیشتر به این حوزه، رخ داده است.



📌 منبع خبر



انتهای خبر

0
0