آکادمی هلاکوئی
1399/10/23
19:20
تحلیل ها نشان می دهد ۸۸ درصد از آدرس های بیت کوین و ۹۲ درصد از آدرس های اتریوم در سود هستند!

تحلیل های اخیر نشان می دهد که اکثریت…

تحلیل های اخیر نشان می دهد که اکثریت آدرس های بیت کوین و اتریوم در سود می باشند. با این حال، تعداد ادرس های در سود اتریوم از بیت کوین بیشتر می باشد.


طبق داده های وبسایت IntoTheBlock، در حدود ۸۸ درصد از آدرس های بیت کوین در سود هستند. تعداد این آدرس ها ۳۳.۷۹ میلیون می باشد.


دیگر داده های زنجیری نیز از نظر بنیادی قدرتمند می باشند. برخلاف پول بک سنگین ۱۵ درصدی بیت کوین، داده های Glassnode از یک شبکه ی بلاک چینی سالم خبر می دهد. سختی شبکه و هش ریت شبکه ی بیت کوین در بالاترین مقادیر تاریخی خود قرار دارد.


طبق داده های Glassnode، تعداد کیف پول های با موجودی بیشتر از ۱۰۰۰ بیت کوین در مقابل کیف پول های با موجودی بزرگتر و کیف پول های کوچکتر، در حال افزایش است.


در سوی دیگر داده ها نشان می دهد که کیف پول های در سود اتریوم به ۴۷.۰۹ میلیون، رسیده است که بینانگر ۹۱.۸ درصد کل کیف پول ها می باشد. این آمار نشان می دهد که تعداد کیف پول های بیشتری نسبت به بیت کوین در سود می باشند.


اتریوم، یک افت قیمتی از ناحیه ۱۳۴۷.۹۳ دلار در ۱۰ ژانویه(۲۱ دی)، به ناحیه ۱۰۰۰ دلار افت قیمتی داشته است. دومین رمز ارز بازار تا فتح رکورد تاریخی خود در ۱۴۳۲.۸۸ دلار(در ۱۳ ژانویه ۲۰۱۸(۲۴ دی ۱۳۹۷))، فاصله ای نداشت.


دیگر آلتکوین هایی که کیف پول های آنها در سود هستند شامل لایت کوین(۷۰ درصد)، کاردانو(۸۱ درصد)، بیت کوین کش(۹۰ درصد) و چین لینک(۸۲ درصد) می شود.


Screenshot 2021 01 12 164220 205x300 - تحلیل ها نشان می دهد 88 درصد از آدرس های بیت کوین و 92 درصد از آدرس های اتریوم در سود هستند!

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکویی مسیولیتی در قبال آن ندارد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0