بورس۲۴
1401/06/01
10:50
«ولقمان» و تغییر گروه اطلاعیه

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴ ،شرکت سرمایه گذاری لقمان از تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است خبر داد.

«ولقمان» و تغییر گروه اطلاعیه

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ،شرکت سرمایه گذاری لقمان از تغییر در مفاد هر نوع اطلاعیه بااهمیتی که قبلا منتشر شده است خبر داد.


خرید کارگزاری توسط شرکت سرمایه گذاری لقمان : گزارش نهایی مدیرعامل در رابطه با موضوع خرید سهام کارگزاری و توضیحات ارائه شده در خصوص توجیه سرمایه گذاری در این خصوص به منظور تکمیل زنجیره ارزش شرکت اصلی و شرکت های فرعی با توجه به افزایش چشمگیر معاملات در حوزه های مختلف بازار سرمایه و ضرورت حضور بخش واسطه گری معاملات (کارگزاری) ، هیات مدیره خرید ۴۹ درصداز سهام کارگزاری توسعه سهند را براساس قیمت گزارش ارزیابی سهام که توسط کارشناسان رسمی دادگستری صورت پذیرفته ، تصویب نمود.


لازم به توضیح است به دلیل اینکه براساس مقررات اساسنامه شرکت های کارگزاری ونیز الزامات سازمان بورس و اوراق بهادار می بایست خریدار به تایید سازمان اوراق بهادار برسد.


شایان ذکر است نقل و انتقال رسمی و تحقق نهایی خرید سهام براساس مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و اساسنامه شرکتهای کارگزاری منوط به اخذ مجوزسازمان بورس اوراق بهادار و پس از دریافت تاییدیه از سازمان بورس و اوراق بهادار امکان پذیر بوده و قطعیت خرید سهام مذکور منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار می باشد.

ولقمان
انتهای خبر

0
0