ارزینکس
1400/12/27
11:09
💢 مروری بر پروژه ی CHEERS LAND 🔘 پروژه بلاک چین CHEERS LAND از ترکیب چندین بازی، لیست رتبه بندی، پیشنهاد اولیه بازی، بازار NFT پلتفرم استیکینگ تش...

💢 مروری بر پروژه ی CHEERS LAND



🔘 پروژه بلاک چین CHEERS LAND از ترکیب چندین بازی، لیست رتبه بندی، پیشنهاد اولیه بازی، بازار NFT پلتفرم استیکینگ تشکیل شده. در CHEERS LAND گیمرها می‌توانند از طریق گیم‌پلی جوایز کسب کنند. همچنین سازندگان بازی مجازند از CHEERS LAND برای راه اندازی بازی‌های خود در قسمت CHEERS LAND GAME UNIVERS با اتخاذ روش درآمدی و جایزه دهی خاص خودشان مدل اقتصادی را تعریف کنند.



اولین بازی کلاسیک این پروژه دزدان دریایی کریپتو نام دارد و در حال حاضر اندازه و مدل پاداش آن مورد تایید قرار گرفته. هر هفته از بازیکن برتر عکس می‌گیرند و آن را در تابلوی اعلانات قرار می‌دهد و جوایز خاص از قبیل توکن پروژه، اجازه شرکت در IGOهای مختلف, شرکت در ایردراپ‌ها، دریافت NFTهای بازی به آنها تعلق می‌گیرد.



لانچ پد پروژه برای استارتاپ‌ها و IGO ایجاد شده تا بتوانند به جذب سرمایه و مخاطب بپردازند. این پروژه بخش MULTI-GAME UNIVERS را ایجاد کرده که کاربران می‌توانند از تجربیاتی که کسب کرده‌اند و شبکه اجتماعی و هواداران خود درآمد کسب کنند. نکته مهم این است که کاربر برای شرکت در بازی‌ها باید HP داشته باشد که حکم یک بلیت را دارد برای ورود به بازی‌ها. تیم پروژه این نوید را داده که در طی سه ماه آینده بازی‌های BLOCK BUILDEE, GOLD MINEE, CLICK CLICK و غیره در دسترس عموم قرار بگیرد و نکته مهمی اینکه هرچه تعداد بازی‌ها بیشتر بشود میزان کاربرد توکن هم افزایش می‌یابد.



🔘 توکنومیک :


نام توکن پروژه cheers است که تعداد کل آن ۱۰۰ میلیون واحد است و از صرافی پنکیک سوآپ قابل خریداری می‌باشد. این توکن برای استیک کردن و دادن پاداش آن و به عنوان پاداش بازی و به عنوان بلیط ورودی و توکن پرداختی و توکن حکومتی استفاده می‌شود.



نحوه آزادسازی در عکس بالا آمده است و نحوه تقسیم بندی :


🔰 ۱. فاندیشن : ۱ درصد.



🔰 ۲. پیش فروش : ۶.۲ درصد.



🔰 ۳. فروش خصوصی : ۱۸.۵ درصد.



🔰 ۴. عرضه اولیه : ۴.۸ درصد.



🔰 ۵. نقدینگی : ۲.۵ درصد.



🔰۶. تبلیغات : ۱۰ درصد.



🔰 ۷. پاداش بازی : ۱۵ درصد.



🔰 ۸. پاداش همکاران : ۵ درصد.



🔰 ۹. اکوسیستم : ۲۳ درصد.



🔰 ۱۰. تیم : ۱۲ درصد.



🔰 ۱۱. مشاوران : ۷ درصد.



🔘 تیم :


موسس و مدیرعامل پروژه سرهات یانار نام دارد. این شخصیت هیچگونه سابقه فعالیت در حوزه مدیریت و تاسیس شرکت‌ها و استارتاپ‌ها را ندارد اما پشت این شخص مشاوری وجود دارد با نام جزوپ چونگ که در تمامی تصمیمات کلیدی برای این پروژه تاثیر بسیاری دارد این فرد موسس شرکت سرمایه گذاری است TRUEWY CAPITAL است و همچنین به عنوان شریک برای TRUSTFI NETWORK فعالیت داشته. یکی دیگر از مشاوران نوید اسفق است که مدیرعامل و بنیان گذار PROSTARTER می‌باشد و از سال ۲۰۱۵ در حوزه بلاکچین فعالیت دارد و قرارداد هوشمند می‌نویسد.



🔘 | توییتر | وبسایت | مدیوم




@ARZINEX

انتهای خبر

0
0