بورس۲۴
1400/07/21
13:00
تداوم روند کاهشی ارزش معاملات خرد بورس

ارزش معاملات خرد با حدود ۱۸ درصد کاهش نسبت به دیروز به ۴،۵۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد.

تداوم روند کاهشی ارزش معاملات خرد بورس

بورس۲۴ : ارزش معاملات خرد با حدود ۱۸ درصد کاهش نسبت به دیروز به ۴،۵۰۰ میلیارد تومان نزدیک شد.


از لحاظ ارزش پرمعامله ترین گروه ها به ترتیب شیمیایی، فلزی، فرآورده های نفتی، خودرو و قطعه سازان و بانکی ها بودند.


در معاملات روز جاری شاهد خروج بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان از نقدینگی های حقیقی بودیم که عمده این مبلغ از گروه های پالایشی، فلزی، بانکی، خودرو و قطعه ساز و دارویی خروج یافت. در مقابل در گروه قندی شاهد ورود کم رمق نقدینگی حقیقی بودیم.


شپنا، برکت، فملی، پارسان، خبهمن، وبملت، وپاسار، فولاد، شبریز و وغدیر با بیشترین عرضه های حقیقی به حقوقی مواجه شدند. اما شکام، زاگرس، قجامح، شپدیس، غشصفا، شفن، خراسان و توسن صدرنشین خریدهای حقیقی از حقوقی بودند.


در پایان بازار شاخص کل ۱،۵۰ درصد افت داشت و با کاهش بیش از ۲۱ هزار واحد به ارتفاع ۱ میلیون و ۳۹۷ هزار واحد برگشت. فارس، پارسان، شپنا، فملی، شستا، شبندر و کچاد در ریزش امروز شاخص بیشترین نقش آفرینی را داشتند. شاخص هموزن هم با افت ۲،۱۹ درصد مواجه شد و به محدوده ۳۹۲ هزار واحد عقبگرد کرد. شاخص فرابورس نیز با بیش از ۴۱۶ واحد کاهش در محدوده ۲۰،۰۶۷ واحد ایستاد.



"بورس ۲۴" دارنده مجوز مشاوره رسمی سرمایه گذاری از "بورس" روزانه ده ها محتوای خبری-تحلیلی را در اختیار شما مخاطب گرامی قرار می دهد ، بخشی از محتوای تولید شده به دلیل اثر گذاری مستقیم بر معاملات شما در بورس شامل پیش بینی جامع بازار ، تحلیل سهم ها ، سیگنال خرید و فروش ، معرفی هفتگی سبد سهام ، اخبار ویژه از شرکت ها ، مشاوره آنلاین و... به صورت ویژه ارائه می شود ، لذا پیشنهاد می گردد برای استفاده کامل از خدمات تحلیلی ، خبری و مشاوره ای این رسانه به خانواده بزرگ مشترکین ویژه بپیوندید.

انتهای خبر

0
0