بورس۲۴
1401/01/22
11:07
لغو مجمع کفپارس

مجمع کفپارس به دلیل عدم حضور سهامداران برگزار نشد. تنها ۳۹ درصد از سهامدارن کفپارس در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ حضور خود را اعلام کردند که به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد حضور سهامداران، این مجمع برگزار نشد.

لغو مجمع کفپارس

بورس۲۴ : مجمع کفپارس به دلیل عدم حضور سهامداران برگزار نشد. تنها ۳۹ درصد از سهامدارن کفپارس در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ حضور خود را اعلام کردند که به دلیل حد نصاب نرسیدن تعداد حضور سهامداران، این مجمع برگزار نشد.


در مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ کفپارس مقرر شده بود تا استماع گزارش هیئت مدیره و بازرس قانونی، تصویب صورت‌های مالی سال (دوره) مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی، انتخاب روزنامه کثیر‌الانتشار، انتخاب اعضای هیئت‌مدیره، تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیئت مدیره مورد تبادل نظر و اخذ رای قرار گیرد.


یادآور می شود؛ این مجمع علاوه بر حضور فیزیکی سهامداران؛ در تارنمای اینستاگرام با حدود ۱۰۸ و سایت آپارات با حدود ۹۸ بازدید کننده؛ آغاز و به دلیل کافی نبودن تعداد حضور سهامداران، لغو و برگزاری مجدد آن به زمانی دیگر موکول شد.


قابل ذکر است؛ شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در سال ۱۳۶۵تاسیس و در سال ۱۳۷۲ شش ماه پس از اتمام عملیات نصب، بهره برداری از واحد شماره یک آن آغاز شد.


این شرکت در فاز اول برای تولید سالیانه ۵۰۰۰۰ تن مواد نسوز قلیایی طراحی شده که این ظرفیت با بهره برداری از واحد شماره دو در ۱۳۸۲ به ۷۰۰۰۰ تن در سال شامل ۳۱۰۰۰ تن انواع آجر و ۳۹۰۰۰ تن انواع جرم و مواد ویژه افزایش یافت.


شرکت فرآورده‌های نسوز پارس در ۱۱ تیر سال ۱۳۷۸ در سازمان بورس اوراق بهادار پذیرفته شده و در حال حاضر دارای ۱۷۳ نفر پرسنل در قالب واحدهای منابع انسانی و مالی، بازرگانی ، مهندسی فروش، برنامه‌ریزی تولید و انبارها، تولید، نگهداری و تعمیرات و پژوهش‌های کاربردی است.

انتهای خبر

0
0